Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2006 - 20:42 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

AGK´s mp3-afspiller - noget hø?

Hejsa.

Jeg har set, at der er tilbud på en AGK (s417 100-67). Men jeg kan ikke finde nogen oplysninger på nettet, om den er OK.
Primært stabiliteten og lydkvaliteten. :-)

Har I nogen gode/dårlige erfaringer med denne MP3-afspiller?
Avatar billede choko_kex Nybegynder
19. februar 2006 - 20:49 #1
har haft en agk mp3 afspillet og var det værste L*** jeg har haft indenfor mp3 afspiller kan anbefale iriver som er rigtig god lyd
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2006 - 21:00 #2
choko_kex:
iriver? Kan du vise et godt link, både til lidt omtale + billigste køb?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2006 - 23:14 #3
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
20. februar 2006 - 07:51 #4
Hejsa
Je har også kun dåårlige erfaringer med AGK.. Havde en i 1 dag, den måtte formatteres 2 gange. Så fik jeg pengene tilnage og købte en Sandisk. Den har fungeret lige siden (ca. 1,5 år)

Lyhne2
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2006 - 10:23 #5
john_stigers:
Jepper, jeg fandt også hele listen via edbpriser.dk - men da der er så mange forskellige modeller, spurgte jeg ind til hvilken model choko_kex brugte, og hvorfor netop denne. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2006 - 12:14 #6
Det var også bare et hint til hvor mange forskellige modeller der fandtes ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2006 - 21:44 #7
john_stigers:
Jepper, du har helt ret. :-)

Jeg tildeler jeg begge to points for jeres tid/ihærdighed/links, og takker! :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2006 - 21:48 #8
lyhne2:
Ikke fordi at jeg ikke vil tildele dig points, men jeg vil snarrest oprette et nyt spørgsmål, om hvilken MP3-afspiller (i en bestemt prisgruppe), jeg burde invistere i.
I det nye spørgsmål er du selvfølgelig rigtigt meget velkommen til at komme med et bud + begrundelse + link. :-) Det er mere korrekt på den måde, synes jeg.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
20. februar 2006 - 23:21 #9
Ganz In ordnung:-)

Godt Du ikke købte AGK:-)