Avatar billede zwiebler Nybegynder
19. februar 2006 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP Media Center

Jeg har installeret XP Media Center, men jeg kan ikke afspille film og DVD'ere i Media Centret, selvom jeg kan afspille dem i Media Player og DVD'afspilleren på samme maskine.

Nogle forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede strych9 Praktikant
19. februar 2006 - 18:59 #1
Kan media center GUI ikke finde filmene? Eller kommer der fejlmeddelelser?

Du bliver nødt til at være lidt mere specifik end bare "det virker ikke".
19. februar 2006 - 19:24 #2
Avatar billede zwiebler Nybegynder
19. februar 2006 - 19:40 #3
Jeg kan lægge filerne ind i GUI og begynde afspilningen. Herefter får jeg fejlmeddelsen:

"Cannot play media.
Media Center encountered an unknown error"

Det er samme meddelelse uanset om det er en DVD eller film. Jeg kan afspille både DVD og filmen når jeg starter dem fra stifinder i PowerDVD
Avatar billede zwiebler Nybegynder
19. februar 2006 - 20:23 #4
Jeg har nu installeret NVIDIA PureVideo Decoder Platinum 30 day Trial der var i det link du sendte dr1.

Smider du et svar.

Desvaerre er det et betalingsprogram. Nogle forslag til gratisprogrammer?
19. februar 2006 - 20:47 #5
Det var 'bare' et gæt...

Deles med evt. andre - incl dig selv...