Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
19. februar 2006 - 18:06 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

HJÆLP! Skærm starter i power save mode!

Hejsa alle Experter. Efter min computer frøs, gider skærmen bare ikke starte op, og den skriver den er i power save mode. Helt korrekt "Monitor is in Power save Mode Activated USING PC"
Jeg har prøvet at hive GFX Kortet ud. Og althvad man kan finde på. HJÆÆÆÆLP!

MvH LaZoR                                        Tak på Forhånd
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2006 - 18:14 #1
Skrivebord -> Høreklik -> Egenskaber -> Screen Saver (Pauseskærm? :/) -> Power/Strøm
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2006 - 18:17 #2
http://www.eksperten.dk/spm/689256

Du har vist mere en EN bruger :D
Avatar billede t-bee Novice
19. februar 2006 - 18:33 #3
Hvis det er helt fra start, kan du forsøge at rette det i fejlsikret tilstand. Tryk F8 under opstart, og vælg denne, så kan det måske rettes.
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2006 - 18:35 #4
Hvordan skal han rette det t-bee
Avatar billede t-bee Novice
19. februar 2006 - 18:39 #5
Skal s'føli rettes som huset skriver, det kan bare være svært at komme ind hvis man kun kan se "Monitor is in Power save Mode Activated USING PC" det er alt! Det var også bare en kommentar... intet ondt ment.
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2006 - 18:42 #6
hvorfor smider du det så som et svar?
Avatar billede allanfo Praktikant
19. februar 2006 - 18:44 #7
Lyder mest som om grafikkortet ikke aktiverer skærmen - kan du evt. prøve med et andet grafikkort?
Avatar billede t-bee Novice
19. februar 2006 - 18:48 #8
Det var en fejl, skulle selvfølgelige ikke have været et svar, sker nogle gange for mig, ved ikke helt hvorfor. Nogle gange er radiobutton prikken i "svar" fra start, selvom den som default burde være i "kommentar", muligvis mig der spasser rundt med touchpad, aner det ikke, prøver at huske at se efter hvad den står på inden jeg poster, men glemmer det en gang imellem... sorry, er her kun for hyggens skyld, træder helst ikke nogen over fødderne... phew, lange sætninger!
Avatar billede t-bee Novice
19. februar 2006 - 18:48 #9
tæerne:-D
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2006 - 19:08 #10
"Efter min computer frøs, gider skærmen bare ikke starte op, " Det er nok fordi computeren stadig fryser (virker ikke) grunden er ofte RAM-CPU-GRAFIKKORT så start med at undesøge det
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
21. februar 2006 - 22:13 #11
Okay.. har tjekket alt pånær CPU.. har ikke li en liggende
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 08:43 #12
hvorfor har du mere en én bruger?
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 08:52 #13
Hvis man løber tør for point og stadig har presserende spørgsmål, kan løsningen være at oprette en ny profil. Du skal bare huske at deaktivere den gamle bruger først.
Det vil også være en god idé at afslutte de spørgsmål man har åbne.

Alternativet er at tjene point ved selv at besvare spørgsmål. Derudover får man 5 point hver dag.

Held & Lykke :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 10:08 #14
Nu ved jeg ikke om det er dig der spørger hvordan man får point i min karma?
Men som sagt får man point ved at hjælpe andre brugere med at finde løsningen på deres problem.
Hvis du mener at have løsningen, markerer du det som et svar istedet for en kommentar. Det gøres til venstre for den boks du skriver i.
Er spørger tilfreds med den løsning du giver, får du pointene.

Hvis der er flere spørgsmål, er det nemmere at skrive på min mail. Du finder den påå min profil :o)
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:19 #15
jeg har ikke 2 acc. Det er en ven der hjalp mig. og derfor har hjulpet mig?
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:23 #16
helgec & T-bee smid lige svar
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 15:26 #17
:o)
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:27 #18
? hvorfor er linket med "Angiv selv point"?
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:39 #19
Også lidt til mig :P
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 15:40 #20
Også lidt til mig :P
Avatar billede huset Praktikant
23. februar 2006 - 08:04 #21
Anmeldt