Avatar billede redbastard Nybegynder
30. april 2001 - 14:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

højtalere er de ens??

er disse 2 højtaler systemer fuldstændig ens?

Cambridge Soundworks DTT3500 Digital

Creative Desktop Theater 5.1 DTT3500 Digital
eller er der en forskel ,hvilken forskel er der
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 15:09 #1
Jeps ! De er fuldstændig ens.

Du kan også se her:
http://csw.creative.com/products/dtt3500/

Uanset hvilket af de 2 produkter du vælger, så får du samme side/beskrivelse og billede.
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 15:14 #2
Der findes også et produkt som hedder Desktop Theater 5.1, som er et helt andet produkt. Men de 2 produkter du spørger om er ens !
Avatar billede redbastard Nybegynder
30. april 2001 - 20:24 #3
lige et tillægsspørgsmål
kender du(eller andre) de pågældende højtalere??
jeg har bestilt både dem og SoundBlasterLive Platinium 5.1
sådan som jeg ser har jeg i princippet købt en DolbyDigital dekoder for meget+en fjernbetjening for meget.
Har jeg købt for stort ind(smidt penge ud af vinduet)???
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 21:08 #4
Jeg vil ikke sige at du har smidt penge ud af vinduet. Det sæt DTT3500 Digital er perfekt sammen med SB Live Platinum 5.1 Det er korrekt at du har fået et par ting 2 gange, bl.a. den Dolby Digital dekoder. Problemet er bare at du ikke kan undgå dette, hvis du ønsker denne kombination. Hvis jeg var dig ville jeg sige OK - pyt med det, når bare jeg ved at jeg får det bedste sæt.

Men det er selvfølgelig op til dig.

Læs forøvrigt her:
http://www.soundblaster.com/products/platinum5.1/
Så kan du se Creatives anbefalinger.

Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 21:09 #5
Jeg ville selv gerne have disse ting - men pengene holder mig tilbage !!
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 21:11 #6
Jeg har været til en demo med Creative Desktop Theater 5.1 DTT3500 Digital tilsluttet en 42\" Plasma TV-skærm hvor de viste Toy story II. Lyden var simpelthen bare så fed, at jeg savlede i flere timer derefter. Så køb det min ven - hvis du har råd.
Avatar billede redbastard Nybegynder
01. maj 2001 - 11:09 #7
jeg har bestilt det min ven
og jeg glæder mig for vildt.

tak for svaret
Avatar billede redbastard Nybegynder
01. maj 2001 - 11:15 #8
dette betyder vel at jeg ikke har købt for meget??

Take advantage of the digital connection to Cambridge SoundWorks DeskTop Theater™ 5.1 DTT3500 Digital speakers and the analog connection to Dolby Digital-ready home theater systems

SoundblasterLive 5.1 skal jo kobles til endnu en dekoder??  eller hva?
Avatar billede redbastard Nybegynder
01. maj 2001 - 11:17 #9
det er specielt dette jeg undrer mig lidt over

\"Dolby Digital-ready home theater systems\"

det må vel være for at få lyden ud i 6 seperate kanaler
Avatar billede redbastard Nybegynder
01. maj 2001 - 11:18 #10
hvorfor sælger de ikke dette som et samlet system??

røvhuller
Avatar billede redbastard Nybegynder
13. maj 2001 - 10:13 #11
de var ens