Avatar billede winchester Nybegynder
19. februar 2006 - 12:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CD-R Audio?

Hej

Jeg har fundet nogle brændbare cd'er:
10 Stk CD-R 80 Min/700 MB Verbatim Audio Live It

Hvad speciel er der ded dem, når de hedder Audio Live It?
Er det bedre til musik end alm. cd-r diske?

Og kan alle afspillere, der understøtter cd-r) afspille sådan en disc?
Avatar billede l-l-l Nybegynder
19. februar 2006 - 12:48 #1
Det er specielle cd'er der er beregnet til lyd. De bliver især brugt til standalone cd-recordere, som ikke kan optage på almindelige CD'er. Om man kan brænde på pc'er med disse skiver, vil jeg være dig svar skyldig. Jeg har aldrig forsøgt, kun på min stationære cd-recorder, og der fungerer de perfekt på alle cd-afspillere.
Avatar billede l-l-l Nybegynder
19. februar 2006 - 12:49 #2
Og så plejer de at være noget dyrere end almindelige CD'er.
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2006 - 12:50 #3
Jeg kan ikke forestille mig, at de ikke vil fungere i en almindelig brænder... og tror de fleste afspillere kan afspille disse cd'ere..
Avatar billede l-l-l Nybegynder
19. februar 2006 - 12:53 #4
Hvis du kun har almindelig brænder og ikke en CD-recorder, synes jeg ligeså godt at du kan vælge de almindelige dataCDer. De er nok ligeså gode. Og Verbatim er et godt valg :-)
Avatar billede winchester Nybegynder
19. februar 2006 - 13:58 #5
l-l-l> smid et svar..

Jeg har bestilt en pakke nu, så må vi se om det virker ;-)
Avatar billede l-l-l Nybegynder
19. februar 2006 - 14:26 #6
Okay :-)
Avatar billede l-l-l Nybegynder
19. februar 2006 - 14:32 #7
Takker - og held og lykke med skiverne :-)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
19. februar 2006 - 18:03 #8
Vil lige sige at Audio skiver er bedere til musik end normale brændbare Cder.
Avatar billede winchester Nybegynder
19. februar 2006 - 18:13 #9
Også det jeg tænkte, var bare i tvivl om hvorvidt, de kan brændes med en cd-brænder.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
19. februar 2006 - 20:15 #10
kan det sagtens - bare den ikke er meget gammel din brænder. men giv den tid, og ved audio cder, overhold den brændingshastighed der står på dem.