Avatar billede spaseren Nybegynder
19. februar 2006 - 12:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mit netkort vil ikke virke korrekt

mit netkort vil ikke virke korrekt den kære som om min forbindelse er 128/512 men jeg har en 2 megabit og 512 i opload jeg bruger den rigtige driver og har prøvet alt jeg har ku komme på men det har ikke hjulpet på problemet
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. februar 2006 - 12:33 #1
Reeset modem/router og test igen.
19. februar 2006 - 12:37 #2
... du må fortælle lidt mere om hvad du mener.
Hvordan 'måler' du hastigheden ?
Avatar billede spaseren Nybegynder
19. februar 2006 - 12:42 #3
routeren er resettet og jeg måler hastigheden med tdc hastighedssmåler det kære fint på min bærbar men ikke på min stationær
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. februar 2006 - 08:59 #4
Gå i enhedshåndtering og slet netkortet, gensatart systemet, få og så tjekket maskinen for spyware/virus.
Avatar billede spaseren Nybegynder
20. februar 2006 - 12:30 #5
har jeg prøvet men det virker jeg har en ide om at det kan være mit bundkort der kan vær elettere defekt kan det være en mulighed men hvis jeg sætter et nyt netkort i maskinen er det samme problem der det syntes jeg lyder mærkeligt????
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. februar 2006 - 12:35 #6
Et nyt kort koster ikke ret meget, så det er vel et forsøg værd.
Avatar billede spaseren Nybegynder
20. februar 2006 - 14:07 #7
jeg ved ikke så meget om computere kan det være i modemet det er noget galt for som sagt virker det perfekt på min bærbar
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. februar 2006 - 11:40 #8
Hvis det ikke virker med et nyt kort, har du virus/spyware på din PC