Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
18. februar 2006 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opsætning i Mambo

Er der nogen der kan sætte en mindre site op i Mambo ASAP...??

//Lars
Avatar billede jck_true Nybegynder
18. februar 2006 - 23:37 #1
Hvis det blot drejer sig om at installer Mambo, burde det ikke være noget problem...
men ved godt nok ikke hvad du mener med ASAP
Du kan skrive på jck_true@nerdshack.com
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
19. februar 2006 - 00:28 #2
Med ASAP mener jeg as soon as possible... Så hurtigt som muligt... Jeg har en version af Mambo installeret, men jeg skal have et design sat op, som jeg kan sætte noget indhold på! Er det noget du kan klare?
Avatar billede zybe Nybegynder
19. februar 2006 - 20:59 #3
er det noget der er penge i? Har du et design klar?
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
19. februar 2006 - 21:19 #4
Ja der er så... Og jeg har stort set design klar! Er det noget du kan klare?
Avatar billede zybe Nybegynder
19. februar 2006 - 21:32 #5
vil nok for det første anbefale dig at bruge joomla.

Men kan du ikke skrive en mail til mig på kontakt@jlmedia.dk så kan vi lige snakke om det.

Har lavet en del løsninger i mambo/joomla både store og små..
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
19. februar 2006 - 22:04 #6
Har sendt en mail...
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
25. februar 2006 - 09:33 #7
Tak...