Avatar billede srednafranck Nybegynder
18. februar 2006 - 20:22 Der er 3 kommentarer

Køb af ny computer

Halløjsa !!!

Jeg skal til at købe ny com. / opgradere den gamle jeg har nu en AMD 1100 mhz. 512 mb ram radeon 9600 pro grafikkort dvd brænder og alm. brænder to interne 80 gb hard disk og en ekstern på 250 gb.

Jeg skal have noget meget hurtigt min. 3000 mhz. og 1 giga ram..
jeg skal sådan set kun efter min mening have " bundkort, processor og ram " eller er det bare mig.??

P.S. Så billigt som muligt
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2006 - 20:26 #1
Du skriver du har "dvd brænder og alm. brænder" - jeg ville skippe den alm. brænder og købe et DVD drev i stedet.
Desuden skal du højst sandsynligt også kigge på ny strømforsyning, da den gamle nok ikke kan trække det nye hardware.
Grafikkortet er også så lille at det fint passer til en 1100 MHz maskine - du vil ikke kunne mærke den store forskel i spil hvis ikke du også opgraderer grafikkortet.
Avatar billede srednafranck Nybegynder
18. februar 2006 - 20:35 #2
Sorry det er også dvd drev ...
Har du evt. et link og nogle navne på processorer osv.
Avatar billede m-schultz Nybegynder
19. februar 2006 - 19:47 #3
Hey hvis du ska have nye ting.. så tag lige og kigge på www.inter-ware.dk.. der er billige ting.. :D