Avatar billede questioner Nybegynder
18. februar 2006 - 11:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

USB harddisk

Har købt en ekstern harddisk. Min pc med XP finder den der er ingen fejl, men den overfører data så langsomt at den er ubrugelig. Har prøvet via USB på bundkort og via et nyt PCI USB kort. Hvad kan der være galt???
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2006 - 11:42 #1
Har du SP2 installeret ??
Avatar billede questioner Nybegynder
18. februar 2006 - 12:17 #2
Ja det har jeg
Avatar billede levithan Nybegynder
18. februar 2006 - 13:51 #3
har du installeret din PCI USB kort med de nyeste drivere? prøv at gå i bios og slå dit onboard USB fra, det plejer at hjælpe.
Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2006 - 14:09 #4
Er der 2 stik i den ene ende af dit USB kabel, så skal du bruge dem begge to.
Avatar billede questioner Nybegynder
18. februar 2006 - 14:31 #5
Jeg prøver at disable mit onboard USB, og henter den nyeste driver til PCI kortet og vender tilbage
Avatar billede perj Nybegynder
18. februar 2006 - 14:33 #6
Sorry. Troede det var externt.
Avatar billede questioner Nybegynder
14. november 2010 - 21:37 #7
tak