Avatar billede thje Nybegynder
11. november 1999 - 10:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Send mail ved svar

Hejsa

Jeg har et forum på mit site, og jeg vil gerne have at man kan få den funktion at når der bliver svare på et indlæg at man så får en mail hvis man vil, men jeg kan ikke rigtig finde ud af og få det sat ind i koden. Jeg ved min server køre Jmail.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

/Thomas
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
11. november 1999 - 13:21 #1
skal du have forklaret hvordan man gør, eller koden til at gører det??
Avatar billede thje Nybegynder
11. november 1999 - 13:25 #2
Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gerne have koden + hvordan man gør hvis det ikke er for meget for langt
/Thomas
Avatar billede borge Nybegynder
11. november 1999 - 14:11 #3
Vis det er mulig så ønsker jeg også det..
Min epost adresse er borge@icon99.com

PLEASE!!!

Børge
Avatar billede support Nybegynder
12. november 1999 - 09:25 #4
1. Du skal bruge ASPMail som du finder på www.netcoders.dk under SourceCodes

2. Du finder også koden og manualen til hvordan du bruger scripted, så den mailer !
Avatar billede thje Nybegynder
12. november 1999 - 09:34 #5
Det kan jeg desværre ikke bruge da den skal sende automatisk når der kommer et svar.. Ligesom denne her gør.. Men det kan måske ikke lade sig gøre og få sat ind???
/Thomas
Avatar billede support Nybegynder
12. november 1999 - 09:37 #6
Jov, alt kan lade sig gøre, men jeg er ikke helt stærk i ASP, jeg er mere til PHP. Nej, jeg vil lige finde ud af noget, og sende til din email..
Avatar billede thje Nybegynder
12. november 1999 - 09:39 #7
Kewl.. jeg venter lige lidt med og give dig de point, da det kan være der er andre der vil have en chance også :-)

/Thomas
Avatar billede support Nybegynder
12. november 1999 - 09:44 #8
oki bare iorden :)
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
12. november 1999 - 13:18 #9
...hvis du kan vente til i morgen skal jeg nok flikke et script sammen.
Avatar billede thje Nybegynder
12. november 1999 - 13:20 #10
Jeg venter til i morgen, kan det lade sig gøre at du laver scriptet til cdonts istedet, jeg havde fået en fejl info fra min udbyder :-)
Avatar billede support Nybegynder
12. november 1999 - 13:20 #11
Vi sender en masse forskellige script's også kan du se hvilket et der er bedst, og give 150 points til ham Oki ? :O)
Avatar billede thje Nybegynder
12. november 1999 - 13:24 #12
Det er bare helt ok

Snakkes i morgen

/Thomas
Avatar billede support Nybegynder
12. november 1999 - 13:34 #13
Ja, Snakkes :)

Jeg er allerede igang !!
Avatar billede one Nybegynder
12. november 1999 - 22:14 #14
jeg har et til cdonts  hvis du vil havde det  du kan få det nu  (=
Avatar billede borge Nybegynder
12. november 1999 - 23:25 #15
Jeg vil gjerne ha ditt script.
Min epost er borge@icon99.com
Avatar billede thje Nybegynder
15. november 1999 - 08:35 #16
One>

Jeg venter lige og ser om jeg får dem fra de 2 andre der ville prøve,men hvis jeg ikke høre noget så vil jeg gerne have det du bruger
Avatar billede thje Nybegynder
18. november 1999 - 08:40 #17
One>

Jeg har ikke hørt noget fra de 2 andre så jeg vil gerne have det du har, når det ligger i min mailbox har du de point jeg har udlovet

/Thomas
Avatar billede one Nybegynder
18. november 1999 - 21:51 #18
thomas jeg kan ikke huske  hvor jeg har gemt det på min skide pc  men du får noget som virker inden  3 dage  ok?

Andreas
Avatar billede thje Nybegynder
19. november 1999 - 08:10 #19
Det er bare ok