Avatar billede planbanan Nybegynder
17. februar 2006 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering mellem Qtek 9090 og Windows XP

Hejsa
Jeg har installeret ActiveSync softwaren på min computer og forbundet min Qtek 9090 med min computer via et USB-kabel. Jeg prøver dernæst at skabe en forbindelse, men computeren kan slet ikke finde min PDA. Der er heller ikke nogen forbindelse i Stifinder, så jeg kan heller ikke overføre filer.

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg løser dette problem?
Avatar billede fxj Juniormester
18. februar 2006 - 11:09 #1
Hvilken version af windows har du på telefonen og hvilken version af Active Cync bruger du ??
F.eks. duer AC 4.1 ikke sammen med sammen med Windows Mobile 2003, men kun Windows Mobile 2005
Avatar billede fxj Juniormester
18. februar 2006 - 11:18 #2
Avatar billede planbanan Nybegynder
20. februar 2006 - 08:30 #3
Jeg har windows mobile 2003. Jeg havde active sync 3.7 og har nu installeret 3.8 fra dit link. Det gør dog ingen forskel. Min computer giver et lille bip, når jeg forbinder kin PDA med computeren via usb, men der er ingen forbindelse.
Avatar billede planbanan Nybegynder
20. februar 2006 - 08:31 #4
Har du andre ideer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. februar 2006 - 09:51 #5
Hvad hvis du går ind i enhedshåndteringen? - er der nogle underlige USB-enheder?

Du kan evt. prøve at gætte dig frem til, hvilken enhed der er din PDA, og så opdatere driveren.

ActiveSync 4,1 kører iøvrigt fint med min Orange SPV500c med WinMobile2003...
Avatar billede pzymex Nybegynder
01. marts 2006 - 13:52 #6
Active sync 4.1 virker fint med Windows 2003 enheder..  jeg vil til enhver tid anbefale at installere 4.1