Avatar billede dingydog Nybegynder
30. april 2001 - 12:40 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Mus + keyboard

Er der nogen som har erfaringer med et Trust trådløst keyboard og mus (et nyt sæt de har lavet ) (( se det evt. på www.edbpriser.dk ))
Jeg håber der er nogen som kan fortælle mig om det er noget lort eller om det.... ikke er...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. april 2001 - 12:43 #1
kan vi få et præcist link, kan ikke finde det
Avatar billede dingydog Nybegynder
30. april 2001 - 12:45 #2
Avatar billede hyperactive Nybegynder
30. april 2001 - 12:48 #3
Hvis jeg var dig ville jeg smide et par hundrede mere og få sættet fra Logitech. Trust er da okay, meeen kvaliteten er nu ikke helt den samme.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. april 2001 - 12:50 #4
Har selv et logitech, og det kører helt fint, no problemos.....

Så køb det hvis du har råd ;-)

Men ellers ser det ud til og se fint ud
Avatar billede dingydog Nybegynder
30. april 2001 - 13:02 #5
sættet fra logitech....!
tja det ville jeg egentlig gerne have... men jeg kan sgu ikke finde det.... her på nettet i hvertfald
Har i et link???
Avatar billede a-torsten Nybegynder
30. april 2001 - 13:26 #6
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544637898

her er det.. Og det er klasse.... meget.... køb det istedet..

-Anders
Avatar billede tf-uno Nybegynder
30. april 2001 - 13:41 #7
det er da et OK set...
men vil nok også fortrække et set fra logitech...... (det er sku noget man ved hva er)
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 13:47 #8
Jeg har prøvet det sæt selv og det fungerer perfekt, ingen tvivl om det. Installation gav ikke nogen problemer, og kvaliteten er udemærket.

Men... Jeg endte alligevel med et sæt fra Logitech, for det er lige som om at der er mere gods i det ! Jeg føler lidt at jeg får lidt mere for pengene når jeg køber Logitech, uden iøvrigt helt at kunne forklare hvorfor. Måske har jeg lidt \"hang\" til mærkevarer ?

Men Trust sættet er udemærket, og vil det spare et par hundrede kroner, er der absolut en mulighed her.

Jeg har svært ved at rådegive dig, men dette er ihvertfald mine erfaringer.
Avatar billede zhark Nybegynder
30. april 2001 - 14:13 #9
Lidt \"nasseri\" på dit spm!!
Kan sådan noget trådløs bruges når mus/keyboard ikke er i samme (plan) altså keyboard på en hylde under bordet... du kan jo evt. få refunderet % point :)
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:35 #10
okay...musen styrer, men keyboarded stinker for vildt! nogen gange opfanger den ikke, at man klikker på en tast...hvis altså du kan skrive hurtigt!
Avatar billede michaelh Nybegynder
30. april 2001 - 19:22 #11
zhark> Ja sagtens, det svarer lidt til at en transistor radio ikke vil virke under bordet men kun over:)