Avatar billede albot Nybegynder
16. februar 2006 - 18:59 Der er 3 kommentarer

PDF-søgning til integration i Joomla CMS?

Kender nogen en måde, hvorpå man kan integrere søgning i pdf-filer på et joomla site. Jeg har forsøgt med PDFIndexer, som indexerer og skriver til en MySQL-database, men pdfindexer kan desværre ikke ikke køre på FreeBSD som benyttes på mit webhotel. Jeg leder efter en lignende løsning.
Avatar billede n-design Nybegynder
17. februar 2006 - 15:04 #1
Tjaa det er umeldbart også den eneste jeg kan komme i tanke om...
Avatar billede n-design Nybegynder
17. februar 2006 - 15:04 #2
Prøv at hør phil taylor om ikke han kan få det til at virke på FreeBSD!
Avatar billede albot Nybegynder
17. februar 2006 - 15:11 #3
Jeg har mailet med Nate Maxfield, som har lavet den og han har lovet at informere mig, når det kører. Øv øv. Der må være andre muligheder.