Avatar billede sharket Nybegynder
16. februar 2006 - 16:35 Der er 4 kommentarer

Problemer med belkin-router.

Hej eksperter..

Jeg har problemer med at få min trådløse internetforbindelse til at virke. Jeg har fulgt installationvejledningen til min belkinrouter uden problemer, men når jeg så er færdig med installationen, får jeg at vide at der er "begrænset eller ingen forbindelse". Routeren virker fint via netværkskabel.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med problemet.
Avatar billede califfo Nybegynder
16. februar 2006 - 16:44 #1
Vi skal først lige have indskrænket problemet. Er det et signalproblem eller opsætning?

Har du slået sikkerhed til i form af kryptering eller MAC-filtrering?
Hvor langt sidder du fra din router?
Hvilken farve har din router?
Hvilken Belkin route er det vi snakker om? (modelnummer)
Avatar billede califfo Nybegynder
16. februar 2006 - 16:44 #2
...Ok. Det med farven er ikke så vigtigt.
Avatar billede sharket Nybegynder
17. februar 2006 - 15:45 #3
Nåh det var routeren der var defekt, så spørgsmålet er afsluttet.
Avatar billede califfo Nybegynder
20. februar 2006 - 09:00 #4
Ok,...