Avatar billede sumsar-- Nybegynder
16. februar 2006 - 16:16 Der er 3 kommentarer

Automatisk opsætning af Outlook eller Outlook Express

Hej!!

Jeg leder efter et stykke software / script der kan sætte en kundes email automatisk op i Outlook eller Outlook Express.

Det skal HELST kunne genereres så kunden bare kører programmet, og så er konto'en tilføjet med password osv.

Alternativt skal det MAX spørge om brugernavn / password :-)

Det er for at gøre det lettere for vores kunder at oprette deres email konto.

Nogen foreslag??
Avatar billede ttopholm Nybegynder
17. februar 2006 - 12:06 #1
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager\Accounts\DeviceEmailAccount]
"Account Name"="Minmail"
"Connection Type"=dword:00000003
"POP3 Server"="mail.xxx.dk"
"POP3 User Name"="test@test.dk"
"SMTP Server"="smtp.mail.dk"
"SMTP Display Name"="test testsen"
"SMTP Email Address"="test@test.dk"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager]
"Default Mail Account"="Minmail"
Avatar billede ttopholm Nybegynder
17. februar 2006 - 12:07 #2
gem det som en .reg og dobbelt klik på den...

REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager\Accounts\MinmailAccount]
"Account Name"="Minmail"
"Connection Type"=dword:00000003
"POP3 Server"="mail.xxx.dk"
"POP3 User Name"="test@test.dk"
"SMTP Server"="smtp.mail.dk"
"SMTP Display Name"="test testsen"
"SMTP Email Address"="test@test.dk"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager]
"Default Mail Account"="MinmailAccount"
Avatar billede ttopholm Nybegynder
17. februar 2006 - 12:09 #3
Ahh... password mangler... det burde være der... men mener det ikke var lige til fordi password er krypteret på underlig måde...