Avatar billede simonth Nybegynder
16. februar 2006 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Command & Conquer The First Decade

Hej,

Jeg kender ikke nogen steder hvor man kan spørge om spil, så jeg spørger her.

Command & Conquer The First Decade er jo udkommet i dag.. Det er en samling af alle spil fra C&C serien, jeg har så et spørgsmål ..
Følger der kode/serial/cdkey med til alle spilene eller har de lavet så man ikke skal bruge det, og kan man spille multiplayer over internettet eller har de fjernet det?
For jeg synes at 224 kr. inkl fragt lyder meget billigt, hvis man også kan spille multiplayer.

Hvis det bare er ligesom når man køber hver enkelt spil for sig selv, bare i én pakke, så ved jeg godt hvad jeg skal ud og købe ..
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 16:29 #1
Ved ikke med de cd-keys, men eftersom man får alle spillene på én DVD, tvivler jeg på at du skal skrive mere end én serial.

De originale spil, der understøttede multiplayer, fungerer stadig i multiplayer i denne udgivelse...

Fedt køb!!

Håber det var svar nok.
Avatar billede simonth Nybegynder
16. februar 2006 - 18:16 #2
Det var svar nok, men jeg skal bare være 120% sikker på at man kan spille multiplayer over internettet, som man kan hvis man køber spilene seperat. Man skal jo registere sin kode (så vidt jeg husker) til en bestemt brugerkonto og så kan man spille med den..

Det kan være jeg har misforstået det,men tror det ikke:
Man installerer spilene hver for sig, og de er ikke lagt sammen så der f.eks. er Zero Hour ting i det første C&C spil - rigtigt?
Altså, det er bare en pakke bestående af 1 DVD og en bonusdvd, hvor man kan installere de spil man vil og spille dem som var de købt seperat?
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 22:04 #3
Det er 120% sikkert at det virker over internettet :)
Jeg ved ikke hvordan den registrering foregår, men så længe at spillene fungerer i multiplayer over nettet (som de gør), er det ikke så vigtigt at spekulere over.

Du har forstået det fuldstændigt. :)
Avatar billede simonth Nybegynder
16. februar 2006 - 23:42 #4
Okay :)
Tak for svaret.

Point er givet.
Avatar billede krollspell Nybegynder
17. februar 2006 - 12:20 #5
Selv tak, det var da det mindste... Skal også selv have de spil!