Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 14:51 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

jeg har problemmer med et spil

jeg har intelleret et spil Path of neo men den kan ikke se noget kun sort og hvid der blinker hele tiden jeg har et grafik kort der hedder nvidia GeForce4 mx 440-se tak for forhånd
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 14:58 #1
Hvor mange Mb er dit grafikkort på, og har du prøvet at installere nyeste directx og drivere?
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 15:09 #2
jeg tror den har 128mb men jeg har et ditectx 9.0 tror jeg nok den hedder
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 15:45 #3
Ok, det burde virke, men prøv lige at download det nyeste directx på http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

Gå også ind på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp og download nyeste driver til dit grafikkort.

Fortæl mig om det hjalp, efter du har gjort det.

Hvilken processor har du, og hvor meget RAM?
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 16:02 #4
amd athlon(tm) 2.17 ghz og 512 mb ram
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 16:03 #5
men den der hjemmeside du gav mig jeg kan ikke finde mit grafik kort inde på den hjemme side
Avatar billede alichu Nybegynder
16. februar 2006 - 16:13 #6
Kan du komme ind i spillet altså menuen hvis du kan, kan du prøve og sætte din grafik ned? Ved ikke om det hjælper men du kan prøve.
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 16:15 #7
Du skal bare downloade den her: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html

Og så prøv at køre spillet.
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 16:19 #8
Hvis du ikke vil vente på downloaden kan du prøve at højreklikke på skrivebordet, trykke Egenskaber> Indstillinger> Avanceret> Kort> Egenskaber> Driver> Opdater driver.

Ellers hold dig til downloaden
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 16:39 #9
jeg har instelleret spillet men der sker det samme
jeg kan god hører lyden men jeg kan kun se sort og hvidt der hele tiden blinker
hvad tror du oversagen kan være
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 16:51 #10
Jeg ville umiddelbart sige at driverne ville være problemet, men hvis du har opdateret alt det jeg har foreslået, og det stadig ikke virker, kan du prøve at højreklikke på skrivebordet, trykke Egenskaber> Indstillinger> Avanceret> Fejlfinding og sætte hardwareaccelerationen lidt ned. Prøv de forskellige trin af, og se om noget af det virker.
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 16:54 #11
men jeg tror ikke af det har med af det af gør jeg tror af min grafik kort er for dårlig
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 17:01 #12
Hvis det er 128 Mb burde det kunne klare spillet. Hvis det er sådan at den har mindre end det, kan det selvfølgelig også være derfor.
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 17:09 #13
men jeg tog fejl det er ikke 128 det er 68 ram
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 17:19 #14
mener du ikke 64? Hvis du tilfældigvis har et andet grafikkort ved hånden, eller du kender en der har, (som er bedre), kan du prøve at bruge det til din computer i stedet og se om det virker
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 17:21 #15
jeg kender ikke nogle der har men jeg skal snart købe et
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 17:22 #16
men kan min computer tage skade af hvis jeg køber et brugt et
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 17:30 #17
jeg har fundet men er det god nok AGP, Asus v9520 Video Suite, 128 MB RAM, NVidia Geforce Fx 5200
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 21:59 #18
Nej din computer tager ikke skade af at bruge et brugt et (med mindre der er en der har behandlet det dårligt) så længe det bare har siddet i en computer og ikke er blevet brændt af, skal det nok virke.

Ja, prøv det grafikkort. Det skulle nok hjælpe på det.