Avatar billede tballe Nybegynder
16. februar 2006 - 11:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Visual Studio 2003

Hej
Jeg har et problem med mit udviklingsværktøj. Jeg bruger Visual Studio 2003.

Jeg får en fejlmedelese når jeg prøver at oprette eks. en ny class objekt.
"Automation-severen kan ikke oprette objektet"
Jeg har prøvet at reparer installtionen. Afinstallerer Installationen og geninstallerer igen. Lige meget hjælper det.
Er der nogen der har et bud på, hvordan jeg kommer dette problem til livs?

Hilsen tballe
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
16. februar 2006 - 11:50 #1
prøv at kigge her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;323885

det er en løsning fra msn
Avatar billede tballe Nybegynder
16. februar 2006 - 12:12 #2
Hej dr_chaos

Så er den klaret. Helt perfekt.

Hilsen tballe
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
16. februar 2006 - 13:19 #3
godt :)