Avatar billede hp4 Nybegynder
16. februar 2006 - 00:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

min com skal vise vilket format en fil er

Hej experter....

min com skal vise vilket format en fil er eks:
hej.txt
dansk-opgave.doc
index.php
index.htm

i har nok forstået....

Her er så spørgsmålet:
Jeg kan ikke huske hvordan det var jeg instilte det på min gamle computer :(

Nogle der kan komme med et svar?

MvH Daniel
Avatar billede tumben Novice
16. februar 2006 - 01:16 #1
i en given mappes ...menu ...funktioner......mappeinstillinger...fanebladet view (ved ikke hvad det hdder på dansk)
Avatar billede krollspell Nybegynder
16. februar 2006 - 01:19 #2
Du kan vælge at ville se hvilket format en fil er på denne måde:

  OPGAVE
Tekstdokument

Det gør du ved at åbne en mappe og trykke på fanen vis og vælge "Ikoner med filoplysninger". (Virker på de fleste filer).

Problemet er bare at der ikke skelnes mellem f.eks .avi, .mpg eller .mov hos mig, så de går alle under betegnelsen "videoklip"
Avatar billede halifax Nybegynder
16. februar 2006 - 02:08 #3
Ved I man kan få dialogbopksen "Mappeindstillinger" fra hvor som helst ved at

Klikke Start => Kør og skrive: control folders - klik OK eller tast <Enter>.

Klik på Vis og fjern hak ud for: Skjul filtypenavne for kendte filtyper.

- det er vist det fuldstændige af hvad der menes i tumben's svar.  :)
Avatar billede hp4 Nybegynder
16. februar 2006 - 13:00 #4
Kan halifax ikke lige ligge et svar for det var den version jeg forstod :)

Tak for svarende

//LUKKET
Avatar billede halifax Nybegynder
16. februar 2006 - 13:07 #5
På opfordring......  -  Tak!