Avatar billede danilo86 Nybegynder
15. februar 2006 - 19:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows starter ikke op

Hej

Når jeg tænder computeren skulle windows jo gerne starte op osv.
men det gør den ikke ved mig. Den når kun til at vise billedet med pentium 4 osv... der går 40 minutter før at windows starter op. Jeg har forsøgt at formaterer windows, men det har ikke hjulpet. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Har i nogle forslag?

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
15. februar 2006 - 19:46 #1
Formateret windows ?

Du har vel formateret harddisken ?
Avatar billede danilo86 Nybegynder
15. februar 2006 - 19:48 #2
ja. sry. det var det jeg mente :D
Avatar billede danilo86 Nybegynder
15. februar 2006 - 19:56 #3
plz. hjælp mig. jeg er helt på bar bund.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2006 - 19:56 #4
Husk at lukke de gamle spørgsmål bl.a. dette: http://www.eksperten.dk/spm/684367
Avatar billede danilo86 Nybegynder
15. februar 2006 - 20:08 #5
Så er det gjort, men magler stadig hjælp til det her. Er det for lidt point jeg har valgt at give til den der svarer rigtigt?
Avatar billede kiul Nybegynder
27. februar 2006 - 00:05 #6
Kan det være fordi du i din bios har angivet at boot-rækkefølgen er forket, eller at du mangler bootfiler til windows?
Avatar billede danilo86 Nybegynder
27. februar 2006 - 16:43 #7
jeg gendannede cmos, og så virkede den. :D
Avatar billede kiul Nybegynder
27. februar 2006 - 23:13 #8
:-D bare iorden :-D