Avatar billede chrille25 Nybegynder
15. februar 2006 - 17:55 Der er 1 kommentar

klone billed fra com til tv.. for stort billed på tv

hejsa har et lille problem, når jeg kloner billedet fra min computer skærm opløs. 1280x1024, hen til mit tv, så bliver skrivebordet på tvet noget større end på computeren..... hvilket vil sige at jeg ikke kan se det hele.... dog kan jeg køre rundt med musen, så jeg kan komme til at se det hele.... men fx hvis jeg ser en film, hvor der er nogle lange undertekster, får jeg ikke det hele med.....

mit grafikkort er et geforce 6600
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. februar 2006 - 18:02 #1
Hvis det er et billedrørs TV, er opløsningen mellem 640*480 og 800*600 så hvis du sætter din opløsning ned og så kloner så hjælper det.