Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
15. februar 2006 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

image map program

Hej

jeg har prøvet Gims imagemap funktion, og jeg synes at den stinker noget ale alt for meget.. den går hele tiden ned, og ændre i det man har gemt...

jeg har et billede som jeg skal have lave noget image map over, men har brug for et program som er, freeware, gratis eller hvad det nu engang hedder.

Det skal være supernemt at lave et imagemap, og der er vel ikke andre måder end med musen.
Avatar billede webt Nybegynder
15. februar 2006 - 14:55 #1
Prøv evt ImageMapic2 herfra: http://www.snowblind.net/

Det er vist den nemmeste gratis der lige er

Mvh
Martin
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
15. februar 2006 - 15:33 #2
ok.. tak... prøver det i dag måske, ellers først på mandag i næste uge hvor jeg er på job igen...
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
15. februar 2006 - 15:37 #3
ok.. det er meget simpelt, og det er lige hvad jeg ledte efter...

smid du bare et svar :)
Avatar billede webt Nybegynder
15. februar 2006 - 15:54 #4
Det gør jeg da bare :)

Fortsat god dag
Martin