Avatar billede netmesias Nybegynder
15. februar 2006 - 10:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte data i min database tabel fra min hjemmeside

Hej..

Jeg er absolut helt grøn vedr. php og mysql.

Jeg har oprettet en medlems tabel i min mysql database, nu vil jeg gerne kunne indsætte medlemmer direkte fra min hjemmeside..

Jeg går ud fra jeg skal ligge en formular på min index.php i min admin mappe..

Er der en der kan give mig koden for dette...
100 point på højkant...

takker på forhånd..
Netmesias
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. februar 2006 - 10:42 #1
For det første, er det her MSSQL kategorien, og ikke MySQL kategorien.. :-)

For det andet, er det koden du ønsker, så du skal lige over i PHP kategorien:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP/

Flyt af spørgsmål:
1) Læg et svar (f.eks. "Flytter spørgsmålet")
2) Marker dit svar i boksen til venstre
3) Kontroller om dit svar er markeret
4) Husk at kontrollere om dit svar er markeret
5) Hvis dit svar er markeret, klik på Accepter-knappen.
6) Kontroller om dit svar er accepteret
7) Husk at kontrollere om dit svar er accepteret
8) Hvis dit svar er accepteret, forsæt til punkt 9, ellers fortsæt fra punkt 2 igen
9) Hvis alt er iorden, opret samme spørgsmål i den rette kategori. Læg evt et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

/theSurfer
Avatar billede netmesias Nybegynder
15. februar 2006 - 12:29 #2
flytter spørgsmålet
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. februar 2006 - 13:07 #3
Du skal lige markere dit navn i boksen (punkt 2) og klikke på Accepter-knappen (punkt 5).

/theSurfer