Avatar billede harkes Nybegynder
14. februar 2006 - 21:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor forsvinder mine 6GB hen?

Hej

Da dette jo er et ekspert forum har jeg valgt at skrive i spørgsmål binært:

00011010 10110010 11100110 01001..

Nej det dur sgu ikke hvis jeg vil have svar i dette århundred - så vi tager den på dansk:

Når min PC har været tændt i et stykke tid "æder" den de 6GB jeg har af fri plads på C: - Jeg kan ikke se nogen sammenhæng med specifikke programmer eller brugsmønstre. Min antivirus og firewall er up-to-date.

Nogen gode ideer?

- Sorry - var lige i det humoristiske hjørne ;)
Avatar billede levithan Nybegynder
14. februar 2006 - 21:59 #1
har du overvejet en ormekur?

Nå men kommer de 6 giga byte tilbage ved genstart?
Avatar billede harkes Nybegynder
15. februar 2006 - 08:14 #2
Ja, alle 6gb er tilbage når jeg genstarter...
Avatar billede levithan Nybegynder
15. februar 2006 - 08:17 #3
når alt pladsen er brugt (eller der omkring)  prøv at søge dine pcer igennem for filer og se hvad den fil hedder som bruger meget plads.
Avatar billede nva Praktikant
15. februar 2006 - 08:19 #4
Prøv at køre en diskoprydning fra systemværktøjer - bare for at se hvor meget plads du får fri. Men ellers vil jeg foreslå du følger denne http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede vollaz Nybegynder
23. februar 2006 - 10:03 #5
Det kunne jo evt. være din swapfil der går amok :)
Avatar billede harkes Nybegynder
23. februar 2006 - 18:42 #6
vollaz: Det kunne det meget vel, men hvordan "stopper" jeg den?

nva: Løste ikke mit problem :(
Avatar billede levithan Nybegynder
23. februar 2006 - 19:15 #7
har du prøvet mit bud?
23. februar 2006 - 22:00 #8
... vi/jeg vil da gerne alligevel 'se' en log eller to fra http://www.eksperten.dk/artikler/755 ...
Avatar billede harkes Nybegynder
24. februar 2006 - 00:55 #9
Hej igen

Nu har jeg blanket hele comp af. Håber det har løst problemet. Vender tilbage hvis prob opstår igen.

- Niels
Avatar billede harkes Nybegynder
19. marts 2007 - 11:15 #10
Ingen kunne hjælpe..