Avatar billede hassefar Nybegynder
30. april 2001 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

CS Bots og CS

Er der nogen derved hvordan man starter cs -consolefilen når man ikke an finde den, og har stand alone cs?.
Avatar billede jimsim Nybegynder
30. april 2001 - 08:38 #1
Er ikke helt sikker på om jeg forstår dit spm, men vi prøver...
I den genvej du har til CS, skriver du(Altså efter .exe) -game cstrike -console

Det kommer til at se sådan ud:

c:\\spil\\hl.exe -game cstrike -console

På denne måde kan du trække consolen ned inde i spillet.

Og hvis du mangler bots, så kan du finde nogle her:
http://bot.counter-strike.net/realbot/
http://bot.counter-strike.net/android/
Avatar billede tf-uno Nybegynder
30. april 2001 - 09:47 #2
man kan også gå ud i mappen CS. hvor der så ligger en fil der hedder config. der er der et sted der står noget med console....
der står noget i retningen af \'\'0,00000 console\'\'
alle de 000000 skal du bare slette og skrive 1.0 istedet så virker consolen inde i spillet.....

når du er kommet ind i spillet skal man trykke på den knap der sidder ved siden af 1 (til venstre)
så kommer consolen ned...

men hvis du henter de realbot som JIMSIM har lavet et link til så kan du også bare trykke på Q så kommer der en lille menu hvor man kan add\'e bot\'s (det er noget letter)
Avatar billede hassefar Nybegynder
01. maj 2001 - 11:18 #3
tak for hjælpen, jeg spiller nu med realbot, og bruger tasten h til at add\'e bots med
Avatar billede nobob Nybegynder
01. maj 2001 - 19:58 #4
Nogen der ved om man kan få flere bots med i CS
Avatar billede hassefar Nybegynder
02. maj 2001 - 15:40 #5
du kan ikke flå flere end en type bots med, som f. eks. swat-bot OG realbot, men du kan godt spille mod flere bots af den samme type