Avatar billede wert Nybegynder
14. februar 2006 - 16:41 Der er 12 kommentarer

TV-out er sort/hvid

har købt et S-video stik fra Thansen, men farverne er kun Sort/hvid. bruger ingen programmer, kun standart grafikdriver (77.30). Går ind under 6800GT og så nview skærmindstillinger og vælger klon.
Men som sagt så er det sort/hvid. Hvad har jeg gjort forkert? hvad skal jeg gøre for at løse problemet?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 16:47 #1
dit tv understøtter med stor sansynlighed ikke svhs.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 16:48 #2
øh, lidt hurtig der....

Du skal bruge en svhs til composite adapter. Desuden er det at krav at signalet er sat op til Pal b/g.
Avatar billede old-faithful Praktikant
14. februar 2006 - 16:58 #3
Som james siger skal du bruge en adaptor. Disse kaldes ofte for "colorfix", og kan f.eks. købes hos AV-Connection: http://www.av-connection.dk/ (der findes flere ColorFix led/adaptorer, prøv at kigge lidt på siden efter et der passer din opsætning).
Avatar billede wert Nybegynder
14. februar 2006 - 17:01 #4
Har prøvet med 2 nye fjernsyne.
Avatar billede old-faithful Praktikant
14. februar 2006 - 17:03 #5
Mit fjernsyn er også af nyere dato, men det krævede alligevel et colorfix-led.

Du får lige et mere direkte link: http://av-connection.com/?HirachyID=380
Avatar billede tiger_dk Mester
14. februar 2006 - 17:07 #6
først og fremmest, vil jeg anbefalde, at du henter den nyeste grafik driver, det kan også have meget at sige !

http://download.nvidia.com/Windows/81.98/81.98_forceware_winxp2k_english_whql.exe

der er sket meget siden ver. 77.30 !!

Jeg har et grafikkort magen til !
Avatar billede wert Nybegynder
14. februar 2006 - 17:16 #7
77.30 er en god driver.
Og har fundet fejlen.. mangler et phono stik så skal ha en omformer fra DVI-I (Analog + Digital) til phono.
Avatar billede tiger_dk Mester
14. februar 2006 - 17:21 #8
forsten når jeg lige har dig, og du har det samme det kort som mig, så er der da noget jeg lige vil spørge dig om, da jeg har et lille problem med mit kort !!

Jo altså jeg kører med ver. 81.98, og jeg har et problem med nVidia WDM Video Capture (universal) i enhedeshåntering er der et gul (!), jeg kan ikke få det væk på nogen som helst måde, har du oplevet noget ligende og så fald hvad har du gjort for at løse det ??
Avatar billede tiger_dk Mester
14. februar 2006 - 17:30 #9
du kan se et billede af det jeg mener her http://d8.yousendit.com/F/3K2CP52HS98L42RWLZEHRZHX9D/Nvidia.JPG
Avatar billede morhan Novice
14. februar 2006 - 17:33 #10
Jeg plejer at gå i enhedshåndtering for sekundær skærm, og vælge sammensat video ud
Avatar billede tiger_dk Mester
14. februar 2006 - 17:35 #11
er det her til wert eller mig tiger_dk ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. juni 2006 - 11:20 #12
Lukketid?