Avatar billede kunde Nybegynder
30. april 2001 - 03:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

online

kender nogen et script der viser aktuelle antal online på sitet samt mulighed for at se status omkring de pågældende besøgnde, jeg har prøvet et fra www.activeserverpages.dk, her kommer der nogle fejl.....
Avatar billede morpheus Nybegynder
30. april 2001 - 05:12 #1
Hvad er det for et script og hvilke fejl får du?
Avatar billede bms Nybegynder
30. april 2001 - 09:16 #2
Måske du kan brugen nedenstående: Genererer automatisk daglige TXT filer, indeholden en liste over alle referrers til dit website. Listen er let læselig, og viser tidspunkt, IP nummer og referrer adresse. Kan nemt gøres meget mere avanceret!

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=ref&id=36&type=0
Avatar billede bms Nybegynder
30. april 2001 - 09:17 #3
Det her er et lille script, der viser dig, hvor mange brugere, der er online på dit site:

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=ref&id=1155&type=0
Avatar billede itfree1 Nybegynder
30. april 2001 - 09:29 #4
Du finder et her er lige til at sætte ind
http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=45
Avatar billede kunde Nybegynder
30. april 2001 - 15:53 #5
til morpheus, - scriptet hedder online-users v.1,0
og ewr lavet af Christoffer Thygesen
Avatar billede morpheus Nybegynder
30. april 2001 - 22:49 #6
Tja...

Hvilke fejl får du ?
Avatar billede kunde Nybegynder
30. april 2001 - 23:47 #7
det kører fint i PWS men når jeg oploader det får jeg denne fejl,
Microsoft VBScript runtime error \'800a0005\'

Invalid procedure call or argument: \'left\'

/msservice/online/inc_showusersinfo.asp, line 19
Avatar billede morpheus Nybegynder
01. maj 2001 - 02:06 #8
Ja...

Hvad er linie 19 ?

Sæt venligst linierne 17 - 25 ind her !
Avatar billede kunde Nybegynder
02. maj 2001 - 00:58 #9
            tidspunkt = mid(userinfo,InStrRev(userinfo,\"[\")+1,len(userinfo)-InStrRev(userinfo,\"[\")-1)
            sekunder = DateDiff(\"s\",tidspunkt,Now)
            minutter = left  =(fejlen)(FormatNumber(sekunder/60,2),InStrRev(FormatNumber(sekunder/60,2),\",\")-1)
            response.write \"<tr><td nowrap>\" & application(\"userinfo_\"&i) & \"</td><td nowrap align=left>\" & minutter & \" min \" & sekunder-(minutter*60) & \" sek</td></tr>\"
            usersonline = usersonline+1
        end if
        max_i = i
    end if
next
Avatar billede morpheus Nybegynder
02. maj 2001 - 02:59 #10
Hvordan ser din global.asa ud ?
Avatar billede cht Nybegynder
16. juni 2001 - 17:43 #11
Jeg har lavet en ny udgave, hvor denne fejl er rettet.

Du kan hente den fra følgende adresse:
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=download&id=205