Avatar billede prince10 Nybegynder
14. februar 2006 - 09:54 Der er 2 kommentarer

3 pcere koblet sammen internetadgang + webservere

Jeg har følgende scenarie:
En hovedbygning og 2 sidebygninger hvor der skal opstilles pc'ere. afstand mellem hovedbygning og de to andre pc'ere er ca 120 m.
Alle maskiner inst. m. win xp pro. Alle maskiner skal køre en apache webserver til internetvisning af overvågningssystem.
maskinen i hovedbygning skal kobles på internettet således at dens indbyggede webserver skal kunne ses udefra.
Ligeledes skal det udefra være muligt at tilgå de to andre maskiners webserver. Jeg mener det er muligt at indstille de enkelte pc'eres webser til at svare på forskellige porte, eks. hovedmaskine port 80, maskine 2 port 81 og maskine 3 port 82.
Hvad skal jeg have fast i af hardware - switche, routere osv.

hilsen prince10
Avatar billede prince10 Nybegynder
17. februar 2006 - 00:10 #1
bump... - no one knows
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
17. februar 2006 - 20:34 #2
hvis jeg har forstået det rigtigt, så skal begge side maskiner kobles direkte op til hoved serveren, hvortil du så kan tilgå hver side maskines webserver ?