Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
14. februar 2006 - 02:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kæmpe ping på 999

Hej når jeg spiller call of duty bliver min ping ind i mellem vild høj eks. 999 uden særlig grund..  og jeg har ingen ting kørende ud over game chat eks. skype el. teamspeak og så spillet,?  det er en 2mb opkobling og det er først inden for den sidste uge..  er der nogen godt råd???

på forhånd tak
Avatar billede nva Praktikant
14. februar 2006 - 08:02 #1
Du kan jo lægge en HiJackThis-log herind så spyware/virus kan fjernes hvis der er noget. Følg denne vejledning http://www.eksperten.dk/artikler/755 - ikke nødvendigvis mig der følger op.
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
16. februar 2010 - 08:27 #2
gammel