13. februar 2006 - 17:12Der er
4 kommentarer og 2 løsninger
Rapport generering
Hej,
Spørgsmål: I Access databasen skal brugeren tage stilling til 10 forskellige parametre via drop-down menuer, der trækker deres valgbare data fra en tabel. Jeg vil nu gerne have det sådan, at jeg ud fra de samme 10 parametre kan sammensætte lige præcis den rapport jeg gerne vil have - også via drop down menuer. Eks. jeg vælger at jeg vil se en rapport på alle de projekter, der har prioriteten "høj" (hvor der i drop-down menuen kan vælges mellem høj, normal, lav) og samtidig er gået over-budget (hvor der i drop down kan vælges (on-budget, over-budget, attention). Kan dette lade sig gøre og hvordan - sig endelig til, hvis jeg skal uddybe spørgsmålet.
Krit = True If Not Isnull(Me.Rolldown1) then Krit=Krit & " AND Felt1 = " & Me.Rolldown1 ' Tal If Not Isnull(Me.Rolldown2) then Krit=Krit & " AND Felt2 = '" & Me.Rolldown2 & "'" ' Tekst
Jeg tror nu nok at du har været igang med at rydde op - nu har du da ikke flere gule flag - FLOT. Du har dog andre gamle spørgsmål der ikke er blevet lukket.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.