Avatar billede fengzebabz Nybegynder
13. februar 2006 - 12:48 Der er 7 kommentarer

Crash i spil og i windows

Hej alle brugere på eksperten.

Mit problem er, at når jeg spiller Counter-Strike i ca. 15 minutter crasher mit spil kortvarigt. Dvs. min computer går i hak, lyden looper. Der går 30-40 sekunder og skærmen blinker en enkelt gang, og spillet er der hvor det slap.
Dette er selvfølgelig ikke acceptabelt, da jeg spiller Counter-Strike på et forholdsvis seriøst niveau.
Dette sker også i Windows, men det er kun hvis der kommer et billede frem med meget farve og computeren skal arbejde. Det sker også kun hvis computeren har stået tændt hele dagen.
Jeg har prøvet at flashe min harddisk, opgradere min PSU til en 420w, skiftet gfx drivers ud.

Mine specs:
AMD Athlon 64 3500+ processor
512 mb corsair ram
ABIT AV8 (VIA K8T800P-8237) bundkort
300 gb Maxtor SATA harddisk.
PoV GeForce 6600GT
Avatar billede phliplip Nybegynder
13. februar 2006 - 13:04 #1
Har du prøvet at lukke nogen af de programmer du har i baggrunden? Prøv at komme i tanke om de programmer du evt. har installeret omkring det tidspunkt hvor problemet startede!
Avatar billede fengzebabz Nybegynder
13. februar 2006 - 14:48 #2
phliplip:

Problemet opstod, da jeg skiftede mit gamle GF4 MX 440 ud med mit nye GF 6600GT.
Avatar billede phliplip Nybegynder
14. februar 2006 - 07:11 #3
Hmm... lyder måske som defekt gfx kort? Er det PCI-E eller hvad?
Avatar billede phliplip Nybegynder
14. februar 2006 - 07:12 #4
Hvad hvis du sætter det gamle i ígen!? Er der så stadig probs?
Avatar billede fengzebabz Nybegynder
14. februar 2006 - 19:04 #5
phliplip:

det er AGP. Det virkede fint inden, og hvis jeg sætter det gamle i igen, så oplever jeg ikke disse komplikationer.
Avatar billede phliplip Nybegynder
14. februar 2006 - 22:33 #6
Hmm... underligt! Jeg er ikke expert på området, så sætter mig pænt ud på sidelinien!
Avatar billede phliplip Nybegynder
22. august 2006 - 18:06 #7
lukke tid?