Avatar billede sejindk Nybegynder
13. februar 2006 - 10:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft Office Outlook kan ikke startes

Hej

Jeg har et problem med min exchange server.  Serveren kører uden fejl, men ingen computere får lov til at starte Outlook 2003 op.  Denne fejl kommer frem:
"Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes.

Er der nogen som kender denne fejl?
Avatar billede sejindk Nybegynder
13. februar 2006 - 10:56 #1
Fandt selv ud af det.

Problemet var at indbakkerne havde ramt forbrugs-begrænsningen på 16 GB.  Derfor skulle exchange lige mountes igen, og folk skulle rydde op i deres mapper.
Avatar billede chefska Nybegynder
22. marts 2007 - 20:39 #2
Dette problem har jeg også fået..
Det er til meget stor besvær...

Kan du ikke være sød at forklare for os lidt dummere, hvordan det skal gøres..
Fortæl det som, du skulle forklare det til en 3 årige...

Siger det her dig noget og er det det samme....
http://itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=127917

På forhånd tak...