Avatar billede dotnow Nybegynder
13. februar 2006 - 09:01 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Reklamefilm på tv3

Der kører pt. en reklamefilm på tv3 som reklamere for degulesider, det er en pige/kvinde der står med nogle gule skilte/blancher

Nogle der ved hvem hun er?? og evt. hvor man kan se og downloade reklamefilmen?
Avatar billede l-l-l Nybegynder
13. februar 2006 - 09:04 #1
Ja,da, det er Gry, der synger den gamle Dansk Melodi Grand Prix vinder: Kloden drejer.
Avatar billede l-l-l Nybegynder
13. februar 2006 - 09:05 #2
Åhh, jeg misforstod dig vist, det var ikke musikken, du ville have fat i - beklager :-(
Avatar billede dotnow Nybegynder
13. februar 2006 - 09:12 #3
Tak alligevel, men det var mest selve reklamefilmen:-)
Avatar billede l-l-l Nybegynder
13. februar 2006 - 09:16 #4
Yes - er forstået :-)
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 10:13 #5
Men ja, hun er hot :D:D
Avatar billede dotnow Nybegynder
13. februar 2006 - 10:31 #6
Ved ikke om hun er hot, men ja der er noget specielt over hende der gør hende lækker.
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 11:18 #7
Ja nu også mere det jeg mener ;).. Hun virker rolig og sød.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2006 - 12:34 #8
Jeg er også HELT vild med den reklame film, hun er total nuttet, og mega charmerende :) og er flad af grin hver gang hun kommer til centrifuge :)
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 12:39 #9
HEHE ja, hvor de også synger "solen snoger" eller sådan noget ..
Avatar billede dotnow Nybegynder
13. februar 2006 - 13:19 #10
Ja det ender jo med man skal optage det på dvd og efterfølgende ligge den ind på pcén
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 14:01 #11
ja eller bare optage direkte på pcen :p
Avatar billede dotnow Nybegynder
13. februar 2006 - 14:07 #12
Ja men nu har jeg ikke tvkort i min pc og så vidt jeg ved kan man ikke se tv3 online, men hvis du har muligheden for at optage det online så vil jeg godt have en kopi:-)
Avatar billede dang Praktikant
13. februar 2006 - 16:42 #13
Hun kunne godt narre mig ;oP
Hvor mange ganeg mon de måtte tage den om :o)
Avatar billede dang Praktikant
13. februar 2006 - 16:45 #14
Btw har du prøvet de gule sider, de siger jo selv "findes det findes det her"
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 20:40 #15
dotnow - Desværre har jeg heller ik :0(

dang - Hehe det er korrekt. Men mon om de har den :/.. ellers må man jo bare prøve at skrive derind og spørge om de ikke kan smide reklamen online
Avatar billede dang Praktikant
13. februar 2006 - 20:55 #16
Jeg vil helt klart se den nogen gange :P
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 21:02 #17
Ja og kunne spole frem og tilbage
Avatar billede dang Praktikant
13. februar 2006 - 21:12 #18
WEEEEEEEEEEEEE ja... sidder og bliver helt varm nu :P
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2006 - 21:30 #19
hehe, jeg elsker den reklame :) den er suveræn :) men tror nu også den er temmelig gennemtænkt.. men giv ENDELIG link, hvis i findet det.. hehe
Avatar billede vix-mix Nybegynder
13. februar 2006 - 22:15 #20
dang -haha, okay vi stopper her så, griner!

thiazz - Ja helt sikkert, selvom det ligner noget der kun er filmet på fem min, så tror jeg det er meningen nogle af de "fejl" hun laver.. og så er det vist computer grafik det med skiltene :)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2006 - 22:17 #21
hehe, altså :) hvis du tænker over det:

en pige sidder og viser skilte, til noget musik :)

det er jo simpelt :) men hvorfor kan vi så godt lide reklamen?
det er proffe :) som får det til at virke ;)
Tror heller ikke at denne kvinde er valgt, fordi hun smiler :)
Avatar billede dotnow Nybegynder
14. februar 2006 - 08:13 #22
Hey jeg har optaget den på DVD-optageren hjemme, desværre kunne jeg ikke se den hertil morgen på min bærbar på jobbet, var ellers meningen jeg ville have lagt den ind så kunne i andre nysgerrige hoveder jo få en kopi:-)
Den er optaget på DVD-RW men er ikke finalized så det kan være derfor jeg ikke kan se den her....
Så jeg finalizer disken når jeg kommer hjem så kan jeg forhåbentligt ligge den ind på pcén.
Avatar billede vix-mix Nybegynder
14. februar 2006 - 09:59 #23
Okay cool. Det vil jeg se frem til så ;oD
Avatar billede dotnow Nybegynder
15. februar 2006 - 08:25 #24
Ja så kører der sku reklame fra de gule sider på min bærbar:-)
Avatar billede vix-mix Nybegynder
15. februar 2006 - 10:13 #25
nice ;o) så del ud hehe
Avatar billede dotnow Nybegynder
15. februar 2006 - 11:25 #26
Det fylder 37,5 mb så det bliver ikke lige på mail, har du en FTP server ? ellers kan du få det over MSN
Det er fordelt på 3 filer VR_MANGR.BUP + VR_MOVIE.VRO + VR_MANGR.IFO jeg afspiller det med win dvd
Avatar billede vix-mix Nybegynder
15. februar 2006 - 12:31 #27
hehe fint for mig, men ja har en ftp, men nemmere over msn:

crazyvix (at) hotmail . com
Avatar billede dotnow Nybegynder
16. februar 2006 - 08:16 #28
har selv skaffet filmen derfor inkasserer jeg selv point
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2006 - 20:23 #29
så husk det :)