Avatar billede mikkel23 Nybegynder
13. februar 2006 - 00:50 Der er 4 kommentarer

lille crew website (400 kr)

Jeg skal have lavet et lille crew website og jeg søger derfor en god php programmør. websitet skal laves ud fra dette design som kan ses her: http://meegos.frac.dk/design.htm

jeg har lavet en liste over de ting hjemmesiden skal indeholde/kunne denne kan ses her: http://meegos.frac.dk/website.txt

Selve siden er faktisk allerede kodet (med msql og det hele) men der mangler dog visse funktioner og jeg er sikker på at du som php programmør kan forbedre koden yderligere (hvis det da er nødvendigt at bruge den gamle kode overhovedet?)

Jeg betaler dig 400 kr for opgaven og betaling foregår via bankoverførsel.

Hvis du er interreseret så skriv din msn mail i bunden som kommentar til dette indlæg (evt dit link til dit webdesign firma eller referencer til de sites du har lavet førhen)

Venlig Hilsen Mikkel
Avatar billede olebole Juniormester
13. februar 2006 - 15:43 #1
<ole>

400 kr er lige akkurat nok til at få en freelance-koder til at stille kaffekoppen fra sig, så det med et link til et webdesign firma er nok at stramme ambitionerne en anelse for hårdt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede e_w Nybegynder
24. februar 2006 - 23:07 #2
er enig i olebole... men hvis du er villig til at give mere for det så kontakt mig gerne på msn eller mail:

msn: williamengbjerg@hotmail.com
mail: williamengbjerg@hotmail.com

Mvh. e_w
Avatar billede inctor Nybegynder
05. marts 2006 - 11:55 #3
kan godt t 400
Avatar billede inctor Nybegynder
05. marts 2006 - 14:20 #4
Kan godt lave det for 400 hvis det er .. men kan ikk love at det blir nogen du får tilbage inden 1 uge eller 2 .. der kan godt gå 2-3 uger før jeg er helt færdig da jeg ikk har så meget tid her i øjeblikket ..