Avatar billede liebing Nybegynder
12. februar 2006 - 23:20 Der er 1 løsning

Underlig fejl i myphpadmin

Jeg har en mysql db, med en kolonne kaldet 'navn'. Der er indsat nogle rækker, og under 'navn' er der indsat et navn i hver række. Men ser jeg hvad hele tabellen indeholder, er kolonnen 'navn' lig med indholdet af en anden kolonne. Går jeg ind for at ændre indholdet i en række, så står indholdet rigtig nok.

Hvorfor, og ikke mindst, hvordan ændre jeg det?
Avatar billede liebing Nybegynder
13. februar 2006 - 13:10 #1
Jeg har selv fundet problemet.

Problemet var at de næste kolonner havde numre, og hed derfor "1" og "2". Derved flyttede den indholdet af "1" over i navn og "2" over i "1". Problemet er løst ved at kalde dem "nr1" og "nr2" i stedet for.