Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. februar 2006 - 18:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis kalenderprogram?

Jeg har brug for et gratis kalenderprogram.

Det skal kunne komme med alarm på et angivet tidspunkt
Og det skal kunne køre i baggrunden, så programmet ikke skal stå med et åbent vindue for at kunne give alarm.

Har i nogle forslag?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. februar 2006 - 18:44 #1
kik på Mozilla Sunbird. Den er gratis og kan passende anvendes sammen med thunderbird til mail og firefox til web. Disse tre programmer er rigtig gode
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. februar 2006 - 18:47 #2
Ja, men efter hvad jeg kan se, kan den ikke køre i baggrunden. Den skal stå åben for at kunne komme med alarmer..
Avatar billede erik43 Nybegynder
12. februar 2006 - 19:09 #3
Jeg bruger dette program som både er gratis og på dansk  http://www.webattack.com/get/Rainlendar.html
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. februar 2006 - 19:14 #4
uden af være helt sikker, så mener jeg at alle kalender programmer skal køre for at kunne alarmerer
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2006 - 19:24 #5
Tror måske at aj_amews tænker på programmer der startes automatisk ved boot og kører i baggrunden, evt. med tray ikon, men det ændrer ikke ved at programmerne i et eller andet omfang skal køre for at kunne give alarmer
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. februar 2006 - 21:13 #6
ladyhawke > Lige præcis ;)
erik43 > Det ser godt ud, smid et svar. :)
Avatar billede erik43 Nybegynder
13. februar 2006 - 08:24 #7
takker
Avatar billede amews_aj Nybegynder
13. februar 2006 - 09:03 #8
Tak for hjælpen, her er dine point. :)