Avatar billede 10for20 Nybegynder
12. februar 2006 - 12:33 Der er 7 kommentarer

kan ikke afspille divx?

Jeg har lige købt en Learnkey men når jeg starter den skriver den "video not available cannot find vids:divx decompressor" så installerede jeg codex all versions. Herefter skerv den ikke længer dette, men viser kun sort skærm. Er der nogle som kan hjælpe mig med dette problem.
Avatar billede 10for20 Nybegynder
12. februar 2006 - 12:35 #1
Jeg tror det har noget at gøre med at jeg på et tidepunkt var inde i Folder Options/File Types og slette nogle ting fra denne liste, men kan ikke huske hvad det var. Grunden til dette var at jeg fandt noget JPEG virus. Jeg læste så om denne virus og der stod at jeg skulle fjerne noget her inde hvilket jeg så gjorde, men dette har åbentbart bevirket at jeg nu ikke længere kan se divx. Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. februar 2006 - 12:53 #2
Prøv at slette de nye codecs du har lagt ind. hent istedet Ace Mega codecs Pack og installer den istedet.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. februar 2006 - 12:54 #3
Hentes her:
Avatar billede 10for20 Nybegynder
12. februar 2006 - 12:58 #5
ok prøver jeg lige
Avatar billede 10for20 Nybegynder
12. februar 2006 - 13:26 #6
så har jeg afinstalleret alt og installeret Ace Mega codecx Pack. men stadig sort skærm!!!
Avatar billede 10for20 Nybegynder
12. februar 2006 - 13:29 #7
hov.. har lige prøvet at smide en af mine gamle learnkeys i og her virker det fint nok, så det er nok den nye learnkey der er noget galt med..