Avatar billede sharket Nybegynder
11. februar 2006 - 22:19 Der er 3 kommentarer

Problem med outlook express

Jeg har et problem... Jeg skal bekræfte min e-mail inde på messenger... og dette skal gøres fra en mail i outlook. men mailen er desværre blevet slettet. Er der nogen ideer til hvordan jeg kan få rettet problemet...?
Kan det være fordi min e-mail måske ikke virker i Outlook.. Og i så fald, hvordan får jeg den op og køre... ?

På forhånd tak.
Avatar billede jaykob-aykob Nybegynder
11. februar 2006 - 22:24 #1
Hvis du har slettet din mail fra messenger er der ik noget at gøre du bliver nødt til a oprette en ny mesenger..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. februar 2006 - 22:37 #2
Det kan være jeg misforstår dig, men det er Outlook Exp. du mener der ikke virker? prøv og send en mail til dig selv.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
11. februar 2006 - 22:47 #3
Ja det er rigtigt at du har et problem, hvis du ikke kan modtage bekræftessesmailen (post i Outlook), fordi der i den mail er det direkte link til MSN.
Er det sådan det skal forståes?
Har du fået tilsendt denne mail.