Avatar billede simsevu Juniormester
11. februar 2006 - 19:34 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tilbyder gratis design

Jeg er startet (igen) på at lave hjemmesider, og har lige færdig udviklet et cms system, hvis der er nogen der vil have et bruger venligt design og cms system..
Avatar billede simsevu Juniormester
11. februar 2006 - 19:35 #1
kig evt på www.nadafear.dk
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
11. februar 2006 - 19:51 #2
Yep. Meget gerne.
Avatar billede mjl Nybegynder
11. februar 2006 - 21:07 #3
kvallitet, burde være kvalitet ...
Avatar billede super_glenn Nybegynder
12. februar 2006 - 11:25 #4
Hvis det er gratis så må du jo lave et download til os, hvis det ikke er så skal du huske at exp.dk IKKE er en reklamesøjle!
Avatar billede simsevu Juniormester
12. februar 2006 - 11:29 #5
nej så gider jeg ikke, det var bare for at få noget at lave..
Avatar billede nythjem Nybegynder
12. februar 2006 - 15:20 #6
Du skulle ikke lige lære html før du begynder på cms?

..

<html>
<head>
<title>Nadafear.dk - Greeno!</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<style type="text/css">
.float {
float:right;
width: 250px;}
</style>

<body ..
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2006 - 16:26 #7
Tror du ikke du skal rette dine stavefejl på siden hvis du nogen sinde skal gøre dig forhåbning om at sælge noget ...?

Det er ihvertfald ikke særlig proffesionelt
Avatar billede simsevu Juniormester
12. februar 2006 - 18:06 #8
Tak for alt kritiken, tar den til mig.. men øh jeg kan nok godt html, det der meta det er noget TSW-webcoder laver..jeg synes det er et fremragende program..
Avatar billede nythjem Nybegynder
12. februar 2006 - 18:24 #9
Rigtig fint :)

Det var nu såmænd ikke så meget meta tagget. Det er korrekt nok, men du har placeret style regionen uden for <head> sektionen og det er galt..

Men ro på, du er jo sikkert kun 15-16, så der er masser af herlige år at blive drøn skarp i :)
Avatar billede nfk Nybegynder
12. februar 2006 - 19:07 #10
Hmm under profil giver du dig selv 10/10 i at kode html men alligevel for man dette resultat når man prøver at validere: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.nadafear.dk%2F ikke en engang doctype det er da basis html.
Avatar billede simsevu Juniormester
12. februar 2006 - 20:50 #11
hmm jeg er selvlært, og jeg har aldrig fået at vide det skal sidde inde for head, det virker fint nok der..
Avatar billede simsevu Juniormester
12. februar 2006 - 20:53 #12
jeg er åbenbart ikke god nok, jeg vil bare være sød at hjælpe nogen, der er altid nogen der skriger efter noget gratis.. men så når man tilbyder det.. skal man "valideres" hmm.. der står at alt er forkert,, men hvorfor virker det så?
Avatar billede nfk Nybegynder
12. februar 2006 - 23:02 #13
Din tanke var jo god nok!
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2006 - 23:12 #14
Yep.. din tanke er fin, og hvis du ønsker at lave cms gratis til folk for at øve, så værsgo, kunne godt bruge et cms der virker....

Men det lyder bare ikke som det du giver udtryk for her..?

Kommentar: simsevu
12/02-2006 11:29:08    nej så gider jeg ikke, det var bare for at få noget at lave..
Avatar billede nfk Nybegynder
12. februar 2006 - 23:15 #15
Det er det. Hvis du har udviklet et cms system hvorfor så ikke gøre det til et opensource projekt, så skal du nok få noget at lave, for hvis det virker vil der helt sikkert være en flok brugere som vil stille en masse spørgsmål og ønske sig flere funktioner osv.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2006 - 14:40 #16
Hej... Hvis du stadig har mod på det, må du da gerne lave et gratis design til mig !!
Barre kontakt mig

mvh
JohnnyP
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 14:50 #17
Lukkes ??
Avatar billede gertp Nybegynder
06. december 2006 - 14:54 #18
hvad er <hml> ??
Avatar billede simsevu Juniormester
14. marts 2007 - 11:38 #19
lukket