Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 15:20 Der er 91 kommentarer og
1 løsning

Til til forsoning

Har overvejet dette længe, men nu har jeg tidne til at få det gjort!

Tror det er ved at være på tide, at jeg reflektere over min karma. Jeg har i dagligdagen også fået lidt stød omkring samme "problemer" som belyses af visse personer via karma.

Dog vil jeg være ærlig og så, at det er de underskrevet jeg reflektere over her.

Jeg ved jeg kan være hård i sproget, men i mange tilfælde er det slet ikke ment hårdt. Mit STORE problem er, at jeg taler før jeg tænker, og dette resultere beklageligt ofte i udbrud jeg ikke burde smide herinde :(

Jeg har det sidste år været under en del pres grundet både personlige ting samt via arbejde, og dette har desvære gået udover mange herinde :(

Min irritation herinde, har skyldes de mange provokationer via karma, hvilket jeg simpelthen burde se gennem fingre med, men det ligger bare ikke til min natur, og så er det jeg ofte kommer til at sige eller gør ting jeg ikke burde. Dette har i mange tilfælde gået udover folk der på ingenmåde har fortjent de svinerier jeg har udsat dem for.

Rom blev ikke bygget på en dag, og det vil en andne stil fra mig heller ikke, men jeg er villig til at gøre et forsøg.

Dog vil anonyme karmatildelinger stadig blive betragtet som tøset, men smides der navn på, så giver jeg mit ord (hvis det kan bruges) på at det intet haæv ryger tilbage.

Jeg synes der er krig nok rundt omkring, og kan vi ikke være "venner" på et site på nettet, så forstår man godt der dør så mange mennesker rundt om i verdenen!

Jeg stikker derfor poten frem og giver de impliceret folk, som jeg gennem tiden har svinet en uforbeholden undskyldning

Stavefejl er gratis :D

//Huset
Avatar billede bredker Nybegynder
11. februar 2006 - 15:28 #1
at være mand for at indrømme sine egne fejl , viser at man fortjæner lidt respekt
vi laver alle fejl , men bare vi selv kan se og indrømme dem , er det første skridt til at komme videre
det er der vist en del herinde der kan lære noget af
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 15:32 #2
Tja Jørgen - jeg håbede på at vi evt kunne få lidt respons på banen fra de folk der har lagt mange karma tildelinger på mange af os, og evt komme frem til en fornuftig snak.

Jeg skal ikke spille hellig, men håber vi kunne komme frem til en form for sorsoning så E bliver et bedre sted at opholde sig igen
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 15:34 #3
jeg mener så ikke at huset har begået nogle fejl, derimod mener jeg at de personer som gang på gang udnytter andres viden burde smides ud ad e, er begyndt at deltage i et andet lignende udenlansk forum, og der kan man IKKE tage point retur, der beder man en administrator om at føre point tilbage (og dette sker så hvis administrator vurderer at det er ok) ligeledes i tilfælde af ingen resposn vil administrator også læse spørgsmålet igennem, samt indlæg, og udfra dette give point tilbage enten til spørger eller den / de personer der har skrevet noget brugbart, eksperten brude være på samme måde, så undgik vi 9.9/10 diskutioner. (og karma diskutioner ville også forsvinde, da ingen kunne vide hvem der som administrator havde tildelt hvem point)
Avatar billede bredker Nybegynder
11. februar 2006 - 15:41 #4
der har jeg nok formuleret mig lidt forkert
mener heller ikke huset har lavet de store fejl , men som han selv siger , så er han hurtig til at fare ud , det er der problemet ligger for ham , selvom han for det meste har ret i det han kommer med
men vi har desvære nogle børnehavebørn herinde (sådan opføre de sig ihvertfald ) som ælsker at provokere , og som selv tror de er meget bedre end alle andre
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 15:45 #5
bredkær lige præcis, og det vilel virkelig komme bag på mig hvis ikek både huset og jeg får dårlig karma nu med tudekiks osv, jeg tror ikek på det i det her tilfælde hjælper en døjt at undskylde, tværtimod, så vil de personer se det som, en erklæring aat de havde ret i at beholde point, for hvorfor skulle man dog give dem til de folk der har hjulpet en
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2006 - 15:54 #6
Det synes jeg er et rigtigt flot initiativ!
Jeg forstår dig udemærket.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 15:58 #7
Jeg er ligeglad med de karmaer, men for fremtiden vil jeg tage karmatildelinger til mig, som er saglige og underskrevet.

Jeg søger IKKE medlidenhed, men synes efterhånden det burde være muligt at komme frem til et forlig uden at mundhugges.

Jeg orker ikke al den ballade mere herinde!
Avatar billede mrrius Nybegynder
11. februar 2006 - 16:41 #8
>Huset godt initiativ, for vi sider engangimellem og diskuterer ligefrem, vores opførsel forkerte steder, f.eks under hardware.
Faktisk, så har jeg ikke spor imod dig, for du er faktisk grundig, med at undersøge folks åbne spørgsmål, og checke links osv. Men Pludselig gik du imod mig, og det hele startede hvist med at vi skulle foreslå e bærbar til en gut. Jeg prøvede at føre mig frem , og det var en spille bærbar til skolle brug , eller en ren skole bærbar.
Du have ret i batteri tiderne kan være vigtigt. Og jeg havde ret i at der er 220v på skolerne og derhjemme, så hvis den også skulle bruges til spil, så vil han blive skuffet. Senere var der ang noget med en strømforsyning... Men det har altså ikke været sludder det jeg har skrevet.
Jo engang imellem har jeg skrevet nogenlunde det samme som en anden har skrevet, og det er for at underbygge svaret. Rent faktisk , så har du ihvertfald også detsamme, så hvorfor den personforfølgelse? Desvære så pynter det ikke med alle de dårlige karmaer du har fået dig. Du fortjæner bedre, hvis det er helt rigtig, for du er tit grundig.

> Screem bille Du er slem. du sender annonymt dårlige karmaer (du har selv inderømmet det over for mig) Du har utrolig mange dårlige karmaet, og efter hvad man kan læse, så er du ikke fair.

>screem bille: Dette kan læses som indlæg til dine karmaer:(jeg har endu ikke givet dig en god/dårlig karma)
"John & Lars! Denne gives som en fælleskarma. I får den fordi jeg synes at det er lidt sørgeligt at se 2 voksne mænd gå så meget op i at jagte andre med karma. Nu har vi jo set beviserne på at det er Jer som er Tøseklubbens Formænd/kvinder etc. Når man selv jagter folk med jævnligt opdaterede karma, må man regne med at det går ud over en selv. Især når det opdages at I gør det sammen. Egentlig kunne det være sjovt at underskrive denne karma, bare for at se om jeg så får besøg af et par latterlige, ikke underskrevne karmaer. Jo, jeg synes det ville være en god idé at få tjekket alle brugernes karma med en IPsporing. Så kunne vi se hvem der har givet karma med mere end 1 profil. Mon ikke at I 2 ville få temmelig røde ører? Husk nu at hver gang en bruger bliver jagtet med karma, vil blikket blive rettet mod Jer. Nu kender vi Jer!!! 25/9 2005 07:56 "
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
11. februar 2006 - 16:41 #9
Der er folk der simpelthen må sprede dårlig karma, ligegyldigt om de deltager eller ej, i debatten.
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 16:45 #10
mrrius her er lidt du kan læse om inden du fortæller andre om hvordan de bør opføre sig... http://www.eksperten.dk/spm/686457#rid6089650
Avatar billede Six Nybegynder
11. februar 2006 - 16:54 #11
Mit besyv ;D

Jeg synes generelt at karma er et elendigt system, det er tit og ofte misvisende. Havde man lavet systemet så man ikke kunne afgive karma anonymt, så havde det været noget andet. Så havde man en chancer for at spørge den der har givet en dårlig karma om en gyldig grund, og tage den til sig, hvis man godt kan se at han har ret.

Udover det, mrrius - der går længe imellem at man ser brugere der er så aktive i forskellige kategorier som Screem_Bille - Jeg mener absolut ikke at han er slem, jeg mener han er kompetent og svarer seriøst på de spørgsmål hvor han deltager.

Generelt synes jeg det er fladt at sidde og diskutere på eksperten, der går jo som andre har skrevet tit børnehave i den? - Der skal trods alt 2 til at diskutere og tit og ofte er det jo bare unødvendig mundhuggeri - som kan undgåes hvis folk bare lod være med at spilde sin tid og svare på "latterlige" kommentarer. Nogle vil sikkert mene at det er en flad holdning af have, men det er sådan jeg ser det. Ingen grund til at spilde tid, på at være sur over en anden bruger på eksperten.

Men at tage det nuværende karmasystem til sig, er i mine øjne dumt(med mindre karmatildelingen er underskrevet og begrundet)

Huset - dig, har jeg intet ondt at sige om... jeg har aldrig set dig komme med de "udbrud" du selv beskriver :D
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 16:57 #12
fjappe tak ;)
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 16:58 #13
Skal jeg tage bladet fra munden, så synes jeg faktisk SB i mange tilfælde træder over den venlige grænse. Især tråden med noget kristemdom :D

Men jeg acceptere hans måde at være på. Jeg tror bare det gælder for mange af os, om at få slebet de skarpe kanter af. Mange gange ligges der også for meget i måden folk svare på da det er ret svært at vise "følelser" i de indlæg med smider.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 17:00 #14
kristemdom = kristendom
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2006 - 17:03 #15
Jeg må nok også indrømme at jeg er enig med mrrius og huset.
Men det kommer vel ikke som nogen overraskelse.

Vi kan jo alle se på mrrius karma at SB ikke har fattet en meter af hvad dette spørgsmål går ud på.
Det er ikke at give dårlig karma - heller ikke underskrevet.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 17:06 #16
Boxer og SB>

Nu skal ikke IKKE diskutere så håret flyver her, men hold jeres indlæg sobert og relevant venligst
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 17:06 #17
boxer min karma til mrrius skyldes alene at han kopierer andres kommentarer og lægger det som svar, og når spørger så siger det klart var en fejl at han fik point, og han stadig ikek vil give de point til den rette (so0m var ventura) så er negativ karma helt på sin plads.
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 17:07 #18
huset enig, ellers ender det bare med at også dette spørgsmål bliver lukket :/
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 17:21 #19
Ja, så kom den første karma, men so be it!

Tydeligt en profil der ikke ønsker vi får stoppet disse små diskutioner
Avatar billede roenving Novice
11. februar 2006 - 17:22 #20
-- og det ville da være glædeligt, hvis vi fremover kunne regne med, at alle brugere havde gennemlæst og gennemtænkt deres reaktioner overfor andre brugeres indlæg !-)

-- og så ville hele den grundæggende diskussion om karma o.m.a. jo også kunne skrottes, når det var helt gennemsigtigt, at det kun var præ-pubertets-drengene, der optrådte der !o]
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2006 - 17:35 #21
Roenving ???
Avatar billede roenving Novice
11. februar 2006 - 17:40 #22
Boxer ?-)
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 17:43 #23
roenvig vi er 100% enige
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2006 - 17:54 #24
Måske lidt mere uddybende roenving :o)

SB -> Jo mindre dårlig karma der gives, jo mindre modtages. Hvis man er træt af at modtage dårlig karma, skal man ikke selv give det - hverken med eller uden underskrift.
Folk der får dårlig karma, er ofte selv tilbøjelige til at give dårlig karma. Hver gang du giver dårlig karma, er du med til at dårlig_karma_afgivningen eskalerer.
Vi to har vist også diskussioner igang 2 andre steder - måske en afslutning ville være på sin plads?
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2006 - 18:52 #25
boxer var det ikke bedre vi tog den over mail eller på msn ? :) (det ender jo med at de tråde hvor vi begge deltager bliver lukket pr automatik *GG*)
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2006 - 19:11 #26
Ja, jeg kan jo bare smide et link til min HP *lol*

SB -> Jeg har sådan set sagt det jeg vil sige tidligere. Jeg har også sendt en mail til dig 07.02.06
Du har bare ikke ønsket at kommentere noget af det.

Og det var så min "uigenkaldelige" sidste kommentar i dette spørgsmål :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
12. februar 2006 - 03:25 #27
Nu ligger det sådan at jeg er knoklende beruset, til julefrokost med Spywarefri.
Så jeg venter til i morgen med at komme med min for de intetanende jyder uforgribelige mening om jyder og karma, samt grunden til vi endnu ikke har solgt l.rtet til tyskerne.
Kan i alle sammen sove godt, tørt og knaldfrit.
Avatar billede roenving Novice
12. februar 2006 - 04:52 #28
*lol*

-- Søren, kan du så holde dig til din egen måtte !-)
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 10:01 #29
Julefrokost?

Er det bare ikke endnu en undskyldning for at kunne svælge i snaps og alskens mad?
Det sidste billede jeg så af Søren, det var til hardwarekast, hvos han lå placeret i en badering med en overhængende palme :D
Avatar billede bredker Nybegynder
12. februar 2006 - 10:05 #30
så er du sluppet billigt
han er set være *GH*
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 10:27 #31
Det er ikke noget min urolige mave vil høre efter en tur til ølsmagning igår :(
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 18:20 #32
Havde regnet med dialog med folk der havde lidt at tilføje om emnet, men de lader sig åbenbart udeblive :(
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2006 - 19:04 #33
Der er allerede sagt mange positive ting, så dem der har noget positivt
at sige synes sikkert, at de er dækket ind.

Og dem der er negative føler nok ikke trang til at argumentere for
deres synspunkt (det er også en svær opgave !).

Men jeg vil da godt eksplicit tilslutte mig de positive kommentarer.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2006 - 23:30 #34
Kommentar: fromsej
Julefrokost?!? Kære ven, der er mere end 10 måneder til jul!
Mon ikke lige i skulle tage en slapper på Spywarefri!
Laver i ikke andet end at drikke?

Det må da også have været hårdt. Det er da nogen timer siden jeg forventede en ankomst af en fordrukken fromsej :o)

Apropos dårlig karma:
Jeg har altså bare så svært ved at stoppe mit tudefjæs *LOL*
Uanset hvor jeg går hen, så kommer det sq med!
Avatar billede kenp Novice
13. februar 2006 - 15:09 #35
(skal lige sige at fromsej næppe er blevet ædru endnu... men er på arbejdet..., han lød knap så frisk søndag..)

Jeg vil da også tilslutte mig alt det positive i denne tråd :)

Men måske vi bare skulle opfordre alle folk til at tænke sig om 2 gange inden de skriver en kommentar (både i karma og spørgsmål)(engang imellem kunne det være rart at kunne rette sin kommentar når man har trykket send)
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 15:15 #36
At kunne rette kommentare vil skabe kaos tror jeg, men kan kun sige jeg personligt vil tænke før jeg taler fremover
Avatar billede arne_v Ekspert
13. februar 2006 - 15:17 #37
et lille tips til karma giving:

gem referencer til traade hvor man mener at nogen har traadt ved siden af
god skik og brug, og giv saa karma 1-2 uger senere

saa er man "faldet ned" og ser maaske tingene i det rette perspektiv

(bruger det selv en del og over halvdelen af referencerne sletter jeg bare
uden at give daarlig karma, fordi det var masske ikke saa forkert igen eller
ihvertfald ikke med vilje)
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 15:20 #38
Jeg løber jævnligt mine tildelinger gennem og enter retter jeg eller også opdatere jeg.
Avatar billede flemming_a Nybegynder
13. februar 2006 - 16:03 #39
Der skal være plads til at skændes, også på e. Når man åbner munden kan man "af og til" opleve at andre gør det samme.
Jeg vil gerne rose huset for dette initiativ,jeg ved det er "farligt" at give huset ret i noget, ja det giver dårlig karma *LOL*, men jeg vil nu gøre det alligevel.
/Flemming_a
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 16:28 #40
Karmaen betyder ikke så meget nu flemming, jeg  ville bare ønske vi kunne komme i dialog istedetfor krig
Avatar billede flemming_a Nybegynder
13. februar 2006 - 16:33 #41
huset >Det tror jeg også nemt man kan, ganske enkelt ved ikke at svare på latterlige indlæg. Hvis man ikke reagere holder folk op med at skrive da de ikke får noget ud af det........
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 16:35 #42
Flemming>
Det er også der jeg har mine svagepunkter. Er vant til at have en holdning, som har plads på øretævernes holdeplads. Men er opdraget til at sige min mening.

Det skal jeg så være bedre til at tænke over.
Avatar billede flemming_a Nybegynder
13. februar 2006 - 16:42 #43
huset> jeg har nok ikke forklaret mig godt nok, det er indlæg ala "du er dum og grim", jeg mener man skal springe let hen over, at give sin mening til kende er der ikke noget galt med, gør man ikke det er der ikke noget ved at diskutere..........
Jeg er ligeglad med at folk råber af mig, bare de råber noget der kan bruges til et eller andet, jeg vil så måske tillade mig at råbe igen eller give dem ret i det de råber. Det sker ikke så tit men engang i mellem er det jo ikke en selv der har ret *LOL*
Avatar billede kenp Novice
13. februar 2006 - 17:28 #44
huset -> det var ikek til evig tid man skulle kunne rette.. men f.eks bare 5 minutter. nogle gange hvis man laver en "tegning" så er det tåbeligt ud her på E men i notepad kan det stå perfekt. så det var ikke at man bare hele tiden skulle kunne gøre det.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
14. februar 2006 - 02:03 #45
http://www.google.dk/search?hl=da&q=karma+huset&meta=
Søgeresultaterne: 251 hits for "eksperten karma huset".

251 !?!

Helt ærligt nu! Du er bare _så_ besat af at få opmærksomhed.
Hellere noget negativ respons end slet ingen, hva´ ?

Hvorfor går du så meget op i Eksperten.dk og dit karma?

OG !!!!!  ----------> Sig ikke, du ikke giver anonym karma - det gør du !

Sig ikke, du aldrig giver hævnkarma! Fordi det gør !

PRØV BARE I EN UGE AT HOLDE DIG FRA EKSPERTEN.DK. Fortag´ dig andet- og nyd det.

Tag´ ud at fiske eller find dig en sød kæreste.

Du er ved at blive syg pga. det her forum.

______________________

Jeg er ret sikker på, at du ikke ku´ lide det, jeg lige skrev. Men tænk´ lige over det.

Undskyld.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2006 - 08:33 #46
Sidste indlæg gider jeg slet ikke kommentere på!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2006 - 12:00 #47
Det gør jeg så.*S*
Det kan godt være at 251 karmaer er mange, men den hetz der kører og har kørt længe på Huset, og andre, betyder at der kommer mange løbende med en sviner til de involverede.
Prøv evt at kigge i http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=flemming_a&option=karma
Øhh, helt ærligt, manden udtaler sig i en tråd at han synes det er positivt det huset gør, i den specifikke tråd, ikke et ord om opførsel i andre tråde, positivt eller negativt, at så nogle åbenbart fuldstændig forskruede i deres had til Huset, straks skal prøve at skræmme ham væk, det siger en del mere om dem, end om både Huset og Flemming-a, det er sørgeligt.
2, 3, 4 og 5 vil jeg ikke kommentere, det er personlige ting, som Lars har valgt der ikke skal svares på, desuden gider jeg ikke blande mig i de påstande, hverken for eller imod, hvilket nok i Præpupertetsungernes syge hoveder skal blive opfattet som et forsvar af Huset.

Forslaget om en uge væk fra E! er til gengæld rigtig godt, det vil måske få noget af støjen til at lægge sig, men det kræver så fra andre at de også er villige til at ændre deres adfærd herinde, men det tvivler jeg på, der er fundet et par nemme ofre, de skal mobbes og svines til, så det har nok desværre lange udsigter.

Men det kunne være helt sjovt at få nogle af dem ud af busken, med nogle argumenter på bordet i stedet for tøsedrengenes holdeplads, vi skal nok være her til at tage diskussionen!
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2006 - 12:17 #48
Godt indlæg søren, og især dette

"Forslaget om en uge væk fra E! er til gengæld rigtig godt, det vil måske få noget af støjen til at lægge sig, men det kræver så fra andre at de også er villige til at ændre deres adfærd herinde, men det tvivler jeg på, der er fundet et par nemme ofre, de skal mobbes og svines til, så det har nok desværre lange udsigter."

Som sagt skal der to til tango :D

Jeg alder mig ikke skærmme væk af anonyme profiler, men der hvor der tweaker for mig, er at jeg i mange af ekspertens seriøse profiler fremstår på en forekrt måde. Det er her den slår klik for mig. Andre tilmed skal nakkes/dukkes fordi der er opstået et "had" til min bruger er totalt langt ude.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. februar 2006 - 12:17 #49
Rettelse:
Jeg har lige tjekket Husets karma, der er nogle der har ændret i positiv retning, det er rart at se folk kunne acceptere en udstrakt hånd, ros til jer.
Avatar billede flemming_a Nybegynder
14. februar 2006 - 12:18 #50
fromsej ->Der skal nu mere til at skræmme mig væk (eks. gode agumenter). Jeg tror, som jeg også har skrevet før, at den bedste måde at få støjen til at lægge sig er ved at overhøre den, de der sviner andre til gør det jo for at opnå et skænderi, og kan folk ikke opnå det tror jeg til sidst de opgiver og finder på noget andet at give sig til............

sidste sætning kan jeg tilslutte mig ->Men det kunne være helt sjovt at få nogle af dem ud af busken, med nogle argumenter på bordet i stedet for tøsedrengenes holdeplads, vi skal nok være her til at tage diskussionen!
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 15:40 #51
.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. februar 2006 - 16:14 #52
Så lykkedes det endelig for dig Lars!!!!

Et indlæg UDEN en eneste stavefejl.*GMH*
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 16:45 #53
Har jo sagt stavefejl er gratis :D

Nå, men skal du ikke til julefrokost ét eller andet sted *G*
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 16:47 #54
sjovt du opretter dette spørgsmål når du så fortsætter med at blande dig i tråde hvor du ellers ikke deltager, sjovt nok skrev du til mig for få dage siden man har et standpunkt til man tager et nyt, kan se du lever efter samme filosofi...
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 16:56 #55
hvad mener du?
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 16:58 #56
at du vil så gerne forsones, men alligevel bliver du ved med at komme med kommetarer som ingen relevans har i spørgsmål du ikke deltager i...
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 17:04 #57
Står vist for egen regning SB
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 17:07 #58
http://www.eksperten.dk/spm/688298 hvad relevans har dit første indlæg i den tråd ?
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 17:15 #59
Stop nu det flueknepperi!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 17:19 #60
så stop med at være så pokkers hellig, vi er på præcis samme måde, ingen af os synes det er ok, at folk beholder point og deslige...
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 17:22 #61
Denne tråd er ikke til at diskutere pointfordeling i, så har du ikke noget konstruktiv at bibringe, så stop med at deltage SB!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 17:25 #62
ej nu må du da stoppe huset, 15/02-2006 17:04:36 og 15/02-2006 17:07:48 er en forklaring / bevis på du ikek ahr ændret dig pokkers meget.
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 17:32 #63
Skal jeg bede coadmin lukke tråden før du stopper med dine irelevante indlæg her.

Jeg deltager i den anden tråd, men da jeg ledte efter opretters løsning så jeg du allerede havde smidt et intetsigende svar han på ingenmåde kunne bruge til noget

Nu stopper snakken om ligegyldige ting SB.
Hold dig til topic eller hop fra denne tråd!
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2006 - 17:38 #64
det er jo netop topic huset, for det viser jo præcist du ikke selv vil forsones, dit første indælg i det spørgsmål jeg linker til gik på at jeg havde lagt det som svar, så hvis det er at delatage i en tråd jamen ok, så bedd du bare co admins om at lukke tråden,hvorfor forståpr jeg dog ikke, for du bad tidligere folk som har et negativ syn på dig om at komme med deres synspunkt, men havde de gjort det havde de jo nok også bare fået at vide bland jer uden om (og nej jeg har intet imod dig Lars, synes bare lige du nu viser at du IKKE er så opsat på at blive forsonet som du udgiver dig for at være.)

Det kan du jo så tænke over eller lade være, men at lukke tråden hjælper da intet
Avatar billede fromsej Praktikant
15. februar 2006 - 17:40 #65
Hvis i nu i stedet for at mundhugges (hedder det sådan, når det er på skrift? Tastaturhugges måske?), begyndte at samle flasker og tage småjobs rundt omkring, så er her noget at spare op til:
http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=438643
Avatar billede boxer Nybegynder
15. februar 2006 - 17:54 #66
Avatar billede huset2 Nybegynder
16. februar 2006 - 09:49 #67
Jeg giver K ret. Han er alså et tudeprins at de store og vil gerne vise det.Du kan ikke engang i din egen tråd her, holde med dit pyller.

Hvis man går ind i din profil og ser på de reåde du deltager i ser man samme billed og det gælder også efter du har oprettet denne tråd.

Hvad laver du i denne tråd. ? http://www.eksperten.dk/spm/686573

Jeg vil foreslå dig at oprette dig påny og starte på en frisk. du kunne jo tage navnet huset3. Så kan du jo starte dit evige snak om karma og hvor uretfærdig du blive behandlet og alle er efter mig, igen med helt nye kræfter.
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2006 - 11:55 #68
Hvad aner du om nogenting?
Ny oprettet profil, og allerede nu forstår du hvordan det hænger sammen herinde.
Du kan da kun tages seriøst
Avatar billede msknives Nybegynder
16. februar 2006 - 13:06 #69
Generelt set må man tage faglig uenighed som en mand/kvinde, da der ikke altid er en ultimativ facitliste, for folk har vitterlig forskellige erfaringer. Men chikane og jalousi over point som man mener tilhører en osv. som man ser det diskuteret i flere tråde, er lidt synd for dem der virkelig har et problem og som vil have konstuktiv respons. Men flot at du tør give bolden op!
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2006 - 22:18 #70
LOL nu er det åbenbart mig der har skrevet det indlæg sendt fra brugeren huset2 (ifølge min karma) imponerende som folk kan vide sådanne ting, uden at kende ip adresse eller noget som helst fra afsender, det var da dem vi burde have som Coadmins *GG*
Avatar billede trausser Nybegynder
16. februar 2006 - 22:32 #71
Ja der må sidde en sygeligt paranoid person, som er ved at koge over på 1. etage, fordi vedkommende ikke er i stand til at gætte sig til, hvordan virkeligheden er skruet sammen.
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2006 - 09:41 #72
http://www.eksperten.dk/spm/689155

Er det nok bevis på jeg alkdrig får ro herinde!
Det er jo helt tilgrin eksperten skal ødelægges af de præunger
Avatar billede jokkejensen Novice
21. februar 2006 - 13:12 #73
Sygt at du kan have travlt med at få andre til at få dårlig karma, når du har det så dårligt over dit eget..

Da jeg skrev fra en anden profil, grundet det ikke var mig der var logget ind, men en kammerats profil - fik du travlt med at spamme tråde der ikke havde noget som helst med fejlen at gøre - kun for at gøre folk opmærksomme på min fejl - og tildele mig karma. Endvidere har en coadmin lukket tråden - og valgte ikke at lukke min konto (så jeg må jo ikke have overtrådt nogen regler) - Men du bliver ved med at dømme.

Søger du tilgivelse for dine fejl - skulle du nok selv starte med at tilgive lidt selv..
Avatar billede kenp Novice
21. februar 2006 - 13:36 #74
jokkejensen -> han har jo bare lukket således at den ikke var ulovlig længere da du jo godt må have 1 profil, men ikke 2. også har han lukket den ene.
Avatar billede kenp Novice
21. februar 2006 - 13:36 #75
Der med ikke sagt at det var lovligt det du gjorde.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. februar 2006 - 14:59 #76
aner ikke om den er lukket eller ej... Men det burde da være min der er lukket så ... unfair for "pusler" <- en ven fra mit MMD studie..

Jeg ved godt det var forkert at skrive fra den konto - men vidste jeg, jeg var logget ind som ham havde jeg nu engang ikke gjort det.. Det jeg vil frem til er at huset var den eneste der havde travlt med at sprede det rundt - i håb om straf mod mig ..

Og det syntes jeg er forkert.. Han burde ikke have travlt med at give andre brugere et dårligt billede af mig af den grund.. fordi huset og jeg har haft vores uoverenstemmelser har jeg ikke haft travlt med at få mine kollegaer og venner fra studiet til at overdække ham med dårlig karma. Karma skal være en personlig vurdering, ellers er der vel ingen pointe med det.

Ønsker han derfor revurdering af sine karma tildelinger - skulle han revurdere dem han selv har tildelt.

Men det er okay - Beder ham ikke om at fjerne dem - bare forstå - Han skal ikke skabe opmærksomhed den ene dag og næste dag vræle i en tråd over de dårlige karma tildelinger han selv har fået over nogle personlige problemer - det kan jeg ikke bruge til noget.
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 15:11 #77
Dømmer dig på ingenmåde over en disputs mellem os, men fordi du har mere end én konto.
Jeg har ikke set nogen steder, at det ikke var samme IP I sad på, så den med en vens maksine kan jeg ikke tage til mig. Jeg underskriver i det mindste dem jeg giver folk
Avatar billede kenp Novice
21. februar 2006 - 15:15 #78
Jeg kommenter lige generelt på dit indlæg (starter oppe fra)

1: ja det kan godt være det burde være din, jeg ved ikke om du reagerde på det fra coadmin. kender ikke begrundelse mv.

2: jeps det var forkert. jeg ved ikke om han vil bevist lave en straf,, jeg ville nok have reageret på samme måde (ud fra den måde det blev skrevet på og hvad som tråden handlede om).

3: mon ikke det gælder mange.... (altså alle dem som fiser rundt og kaster dårlig karma, hvis man nu er ven med huset så får man også dårlig karma osv. så det er nok mange som skal gøre noget ved det)

4: det skal ALLE vel gøre sådan løbende.. det kan godt være du er et dumt svin i dag... men man kan jo ændre sig.. det har jo været forslået af andre at karma f.eks. skal løbe ud efter 3 måneder.. (måske skal der også være en grænse for hvo rmange gange i løbet af f.eks. 1 måned man kan rediger den)

4: igen gælder nok også mange andre.
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 16:49 #79
Så fik du karma Kenp.
Ja, gad vide hvem der dog smed den :D
Avatar billede kenp Novice
21. februar 2006 - 17:30 #80
ja gættede næsten godt at jeg ville få dårlig karma.. men det kan man jo ikke undgå sikkert pga. den ½ linie jeg skrev "hvis man nu er ven med huset" det plejer jo straks at udlodde dårlig karma...

Men jeg er sku ligeglad.. som der står på mit minisite en skam man ikke kan melde karma fra.. så hvis de forventer at jeg bliver sur over det så må de have spist søm.

Men nogle må have følt sig truffet over det jeg skrev, og ikke ville kommenter her i tråden hvor der er frit slag.

(men kunne være skægt at vide hvorfor alligevel,, for jeg skriver ikke anklagende på nogel jeg skriver nogle generelle betragtninger.. (måske er det fordi at jeg ikke sviner huset til.... men nu gider jeg generelt ikke svine nogle til))
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 17:36 #81
Netop - den koster. Lige som hvis man giver huset en god karma - underskrevet :o)

Så hvis man vil hænge nogen ud, skal man bare give huset en god karma med deres underskrift *lol*
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 17:48 #82
lol
Avatar billede jokkejensen Novice
22. februar 2006 - 19:19 #83
Kan da bekræfte det ikke var mig :) mht til dårlig karma
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 19:21 #84
Glem nu vores tidligere konflikter jokke, jeg roker ikke diskutere det mere :D

Rækker hånden frem og beklager hvis jeg har generet dig tidligere.
Avatar billede kenp Novice
22. februar 2006 - 19:25 #85
jokkejensen -> jeg gættede heller ikke på det var dig (hvis det med hensyn til mit indlæg).

Nå kan i have en god aften :) jeg vil have mig en god kop kaffe og slappe af med en film.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. februar 2006 - 19:30 #86
huset > ilm :)

kenp > det kunne nu i mine øjne oplagt have været mig :)- Men det var det ikke.
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 19:32 #87
Lad os starte på en frisk jokkejensen, beklager jeg var for hurtigt ude med at dømme dig. Det er en af mine fejl (har dog mange andre) :D

Kenp> Du er for gammel til at se pornofilm *G*
Avatar billede kenp Novice
22. februar 2006 - 19:52 #88
jokkejensen -> ja det kunne have været dig. Men jeg gætter nu på at det er en som slet ikke deltager i tråden (og har ikke har dig betroet for den karma, da det jo var en mindre debat jeg deltog i på en måde jeg syntes var sober (hvis ikke så sig det tak))

huset -> jeg ser ikke p0rn (ja jeg er også blevet for gammel til det hvis grænsen er 32 år)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. februar 2006 - 09:26 #89
Flot nok huset.. men her 1½ uge efter du har lavet indlægget er du i gang igen. Man siger jo godt nok at det er svært at lære gamle hunde nye tricks... Sådan som du skrev igår angående hvordan du havde belært mig tidligere. hører ikke hjemme her. Jeg ved godt du ikke kan lide mig, men tro mig jeg kan bestemt heller ikke lide dig. Jeg ville blive glad hvis du blot overser alle de steder jeg har skrevet istedet for at lege politi på mine indlæg. Desuden synes jeg at du skylder en vis person en undskyldning efter du svinede ham på hans private mail.. Det er helt uacceptabelt at du tager det her forum over i privaten
Avatar billede huset Praktikant
23. februar 2006 - 11:24 #90
Kan ikke danne mig et indtryk af dig som person, men kun udfra hvad du skriver herinde, så der tager du helt fejl :D
Men acceptere da dit synspunkt på mig fuldt ud.

"Desuden synes jeg at du skylder en vis person en undskyldning efter du svinede ham på hans private mail.. Det er helt uacceptabelt at du tager det her forum over i privaten"

Her er du vist ikke rette mand til at være dommer vel!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. februar 2006 - 12:21 #91
Tjoh det er min klassekammerat du har mailet med så jeg ved da hvad det drejer sig om. IDG og co admins har ikke svaret ham på de mails han sendte til dem hvilket resulterede i at han lukkede sin konto. Det synes jeg er lidt ekstremt når man må gå ud fra at vi er her fordi vi kan lide at hjælpe andre. Jeg synes bare det tog lidt overhånd specielt fordi han ikke selv har givet dig sin mail adresse. Jeg kan jo heller ikke sige noget om dig som person, det kan da være du er en herlig gut. Jeg er bare lidt træt af at føle mig overvåget :P

Men nok om det. Jeg er på ingen måde interesseret i at der skal være en dårlig stemning herinde, så måske vi skulle nulstille striden ;)

Vh
Avatar billede huset Praktikant
23. februar 2006 - 12:52 #92
"Men nok om det. Jeg er på ingen måde interesseret i at der skal være en dårlig stemning herinde, så måske vi skulle nulstille striden ;)"

Det er derfor tråden er oprettet