Avatar billede sejeriversen Nybegynder
11. februar 2006 - 14:50 Der er 4 kommentarer

www.buydanish.dk

Ligger på side 1 og 2 ud af 16,3 mio sider på Google

Stor mængde indgående links fra sites fra hele verden. Heraf flere med pagerank 7-8. Sitet anbefales af nogle af verdens mest prominente webredaktører/blogredaktører

Attraktiv domænenavn med masser af type-in traffic

5. mest besøgte weblog i DK ifølge Chart.dk

15.000 unikke besøgende fra hele verden siden 1. februar

Masser af brugeraktivitet med en stor mængde indlæg på sitet

Jeg har brugt meget lidt tid på sitet som automatisk vedligeholdes via RSS og via brugergenereret indhold, men hvis man vil kan man booste konceptet meget mere. Hele pakken incl. domænenavn, teknik (wordpress) og indhold sælges til højst bydende over kr. 5.000. Kontakt mig på thelongtail@hotmail.com med et konkret bud, hvis du er interesseret.
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. februar 2006 - 14:54 #1
papkassen er vist det rigtige sted, eksperten må ikke bruges til køb/salg
Avatar billede cpufan Juniormester
11. februar 2006 - 16:46 #2
og hitsene kommer udelukkende pga muhammed-tegninger sagen.....
glemte du vist at fortælle....

hvor mange besøgende var der december og januar?
Avatar billede sejeriversen Nybegynder
11. februar 2006 - 16:52 #3
Hey Sherlock - du er skarp.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. februar 2006 - 16:55 #4
Om buydanish.dk: Registreret 2006-02-01 - så der er nok ikke trafik før. Men eksperten.dk er ikke til salg af ting.