Avatar billede snowmaker Nybegynder
11. februar 2006 - 13:35 Der er 4 kommentarer

Bnc quakenet.org

Jeg har sat en server op på hos en host
og der efter søgt efter trust hos quakenet.org
men så får jeg denne mail.

Ticket Type: trust
Request Date: Feb 3rd 2006, 15:40 GMT
Status: Bad Request
Reason:
You are required to run an IDENT (AUTH) service.

Det skal siges at det er til den clan jeg er med i ikke tal at sælge ud af.

ander ikke om jeg har lavet en fejl.
Men hvis der er en der gider og hjele eller sådan noget så kan i add mig på killer@clan-tmd.dk
Avatar billede lazor Nybegynder
11. februar 2006 - 14:14 #1
Hejsa Snowmaker.
Dette kan du gøre sådan her:

1. Lav dit nick om til noget sigende (uden afk, busy eller lign. efter). "/nick ditnavn"

Skriv "/msg Q hello"

Skriv "/msg Q whois ditnavn"

Q svarer dig med hvem den tror du er.

Skriv "/msg Q newpass nytpassword nytpassword"

For at AUTH'e ved Q fremover skal du skrive: "/msg Q@CServe.quakenet.org auth ditnavn ditpassword"
Avatar billede snowmaker Nybegynder
11. februar 2006 - 14:19 #2
OMG Læs Spade BNC  ikke noget med acont
Avatar billede snowmaker Nybegynder
11. februar 2006 - 14:24 #3
eller må nok heller sige du ikke kan læse eng.

"You are required to run an IDENT (AUTH) service." = " du er required til at kører en IDENT AUNT service. Næsten da!!!!

Som på quakenet.org men ikke må

Det er ikke noget at gøere med at lave en aunt eller ny password eller noget med det at gører.
Avatar billede azgaard Nybegynder
28. marts 2007 - 10:55 #4
snowmaker jeg tvivler på du får folk til at svare når du flamer dem for at komme med et forsøg. og det hedder auth ikke aunt.