Avatar billede srigger Nybegynder
10. februar 2006 - 21:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Fremstilling af logo

Hej

Jeg skal bruge et logo til min personlige hjemmeside, som indeholder info om mig og mit lille fritids firma hvor jeg designer hjemmesider, er bare ikke så god til at lave et logo selv. Navnet på fritids firmaet er Z-Design, og jeg skal bruge et stilfuldt og pænt logo som både kan bruges på min egen side oppe i hjørnet og det skal kunne bruges der hvor man skriver copyright når man laver hjemmesider, og navnet skal indgå i logoet og så skal det illustere at firmaet har noget med IT at gøre.
Avatar billede krusnof Nybegynder
13. februar 2006 - 21:11 #1
Farver, evt. motiver, størrelser etc. Der mangler lidt info!
Avatar billede srigger Nybegynder
14. februar 2006 - 06:28 #2
Angående farver, så er man næsten frit stillet, for jeg har ikke lavet min egen hjemmeside endnu, men blålige farver vil være fint, kan godt lide blå farver, baggrundsfarven bliver nok denne: #ECE6BD. Jeg har ikke nogle motiver andet end at det skal kunne vise at firmaet arbejder med IT og så skal Z-Design indgå. Størrelsen er lidt sværere, fordi designet skal kunne skaleres sådan at man kan bruge det oppe i hjørnet ligesom her på eksperten.dk og så skal man kunne bruge det nede i bunden af en hjemmeside, i forbindelse med copyright. Men det store logo skal have ca. samme størrelse som det her på ekspteren.dk men jeg ved ikke endnu hvor lille det lille logo skal være.
Avatar billede venchil Nybegynder
17. februar 2006 - 12:19 #3
Har lavet en lille ting, skal selfølgelig nok resize det til en 100px * 100px størrelse, og jeg er igang med en lille version, ville bare lige høre hvad du synes :)

http://www.madskjaer.dk/images/zdesign.jpg

Noget der skal tilføjes / laves om?
Avatar billede srigger Nybegynder
17. februar 2006 - 15:53 #4
Det ser ellers fedt ud, jeg ved ikke om man kan få noget mere IT ind i det, jeg har skrevet til forskellige folk for at se noget forskelligt rundt omkring
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 13:40 #5
jeg kan ggodt prøve
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 13:40 #6
hvilken størrelse
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 13:48 #7
hvad er stilen
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 14:07 #8
Sådanner, her er logoet i Photoshop-format og JPEG, lig mærke til i'ets skygge, som er et T, tilsammen IT!
http://www.gratishost.dk/uploads/zdesign.zip
Skrifttypen er her:
http://www.searchfreefonts.com/search/?q=Bouncer
Avatar billede srigger Nybegynder
12. marts 2006 - 16:04 #9
Jeg har skrevet hvad baggrundsfarven nok bliver og hvilken farve logoet skal være i, jeg er ikke så vild med det du har lavet egomini, kan ikke så godt lide skriften, er lidt svær at læse syntes jeg og så syntes jeg heller ikke der er så meget logo over det
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 19:37 #10
Du kan jo lave om på skrifttypen, jeg har ligget et .psd-dokument ved...
Har du ikke photoshop, så kan du hente gimp ned; http://gimp-win.sourceforge.net/
Avatar billede srigger Nybegynder
15. marts 2006 - 16:16 #11
jeg har photoshop, men stadigvæk syntes jeg ikke rigtigt at det er et logo, det er bare en tekst, som jeg højst sandsynligt kunne have lavet selv.
Avatar billede egomini Nybegynder
16. marts 2006 - 14:38 #12
du her ingen stil
Avatar billede egomini Nybegynder
16. marts 2006 - 14:38 #13
jeg gir dig dårlig karma
Avatar billede srigger Nybegynder
16. marts 2006 - 17:13 #14
Det syntes jeg er fladt, bare fordi jeg ikke lige syntes dit forslag var det jeg søgte så mener du jeg ikke har stil og derved giver du mig dårlig karma det forstår jeg ikke, hvis der er nogle der skulle have dårlig karma så var det dig egomini
Avatar billede srigger Nybegynder
25. marts 2006 - 12:46 #15
Avatar billede srigger Nybegynder
30. marts 2006 - 14:48 #16
Konkurrencen slutter d. 5 april 2006
Avatar billede srigger Nybegynder
08. april 2006 - 19:07 #17
så er afstemningen åben
Avatar billede srigger Nybegynder
26. april 2006 - 07:04 #18
Konkurrencen er slut og der er fundet en vinder og det blev 8L som er fra eksperten, det bliver offentliggjot på siden når jeg kan komme til at uploade noget til den igen
Avatar billede srigger Nybegynder
02. juli 2006 - 16:03 #19
Tråd lukket