Avatar billede reex Nybegynder
29. april 2001 - 19:01 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Filen TSAdBot Spørger om adgang til internettet

Når jeg er på internettet kommer der et PoP-up vindue op fra ZoneAlarm og spørger om TSAdBot må komme på internettet. Jeg skal bare lige vide om det en eller anden form for IP Sladrer  eller det er en fil fra Windows eller om det er dårligt eller godt
Avatar billede kapla Nybegynder
29. april 2001 - 19:03 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:16 #2
Hvis du åbner ZoneAlarm, går ind under \"programs\" og finder \"TSAdBot\" ... hvor siger den så at denne fil ligger, og hvad hedder denne?
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:16 #3
kapla0> Hvorfor kommer du hele tiden med det program? Det kan jo slet ikke bruges til dette her!
Avatar billede kapla Nybegynder
29. april 2001 - 19:18 #4
goulduck>> Jo den man kan hvis man importerer sin log se om den er farlig
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:20 #5
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:22 #6
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:23 #7
Og for at gøre en lang historie kort:

http://www.google.com/search?q=TSAdBot
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:24 #8
kapla0> Man kan da ikke se om programmet er farligt!! Hvordan skulle man kunne se det, hvis man ikke kender det?
Avatar billede kapla Nybegynder
29. april 2001 - 19:25 #9
goulduck>> det kan zonelog jeg ved ikke hvordan men det kan den
Avatar billede kapla Nybegynder
29. april 2001 - 19:27 #10
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 19:46 #11
Ad-aware, kan vi godt blive enige om, er godt....

Men om ZoneLog kan se hvilke programmer som godt må ha adgang til nettet og hvilke som ikke må - det kan jeg alså ikke se er muligt. Kun hvis man selv har sat et program til IKKE at må tilslutte sig nettet - men så er det jo heller ikke ZoneLog, som laver afgørelsen.
Avatar billede reex Nybegynder
29. april 2001 - 21:01 #12
Goulduck du har jo både add\'et et link hvor der står det er en virus og et link hvor der står at det en windows fil!!  Kan du ikke finde ud om det er en virus eller en windows fil
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 21:36 #13
HVor står det at det er en del af Windows?

Det er noget som skal fjernes!
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. april 2001 - 21:38 #14
Avatar billede reex Nybegynder
30. april 2001 - 11:51 #15
Jeg giver 10 point til kapla0 fordi at han gav den komplette URL til ad-aware\'en og 15 til goulduck fordi han kom med mest information!!!! =)