Avatar billede stinkfoot Nybegynder
10. februar 2006 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

chat dims i GMAIL

hej er der nogen der ved hvordan jeg slipper af med den (roevhamrendeirreterende) lille pop-box med chat og contack som flimrer rundt hver gang man blot rører ved en mail eller contakt.

magentil irreterende gismo skal man sgu lede længe efter, hvad fan@&!! tænker de på?

jeg kunne aldrig! finde på at bruge google chat, så den skal bare VÆK!  ;-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. februar 2006 - 09:20 #1
Du er en af de heldige der har fået den tidligt :P Her sidder vi og har endnu ikke fået den...!;)

- er det en alm. popup?
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
10. februar 2006 - 09:33 #2
det er en stor og yderst grim pop firkant som føler musen HVERGANG man som meget som rører ved en mail eller contakt, sjældent har jeg oplever noget mere irreterende og ødelæggende for funktionaliteten, jeg er iøvrigt sindsygt træt af Google utallige ligegyldige funktioner de blive ved med at klisre på, kunne man for fanden da ikke bare blive fri.
Avatar billede webt Nybegynder
10. februar 2006 - 09:55 #3
Hvis du bruger firefox kan du indstallere extension fra http://customizegoogle.com - den har ikke lige indstillinger for netop den feature (så vidt jeg kan se) men den firkantet  ting som du siger forsvandt da jeg indstallerede ovenstående extension så nu kommer der bare en fin lille title="" i stedet for,,, ganske fint for mig heh

Mvh
Martin
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. februar 2006 - 10:33 #4
jeg har den også, og er mindst lige så træt af den, den er urimeligt belastende mildest talt!
jeg bruger IE6, den ser nogenlunde sådan her ud:
http://www.k-k-e.dk/hidden/googlepis.jpg

umidelbart ser det ikke ud til at den kan fjernes i google eller IE
men er med på en lytter ;o)
Avatar billede webt Nybegynder
10. februar 2006 - 11:34 #5
Lige opdaget noget spøjst,
hvis jeg indstallerer den extension jeg snakkede om i firefox og logger ind på google EN gang i firefox - så er den grimme boks også væk i internet explorer... underligt men sandt

Mvh
Martin
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
10. februar 2006 - 19:18 #6
Så blev det GodDag til firefox
<webt> kan vi få et svar hvar?

thankes!
8-)
Avatar billede webt Nybegynder
10. februar 2006 - 20:09 #7
Ja men jeg smider da lige et svar, kan du ikke gøre mig en tjeneste og afprøve om den er forsvundet i IE også? Synes nemlig selv det er ekstremt underligt heh

Mvh
Martin
Avatar billede stinkfoot Nybegynder
11. februar 2006 - 14:17 #8
min er der stadig i IE