Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
10. februar 2006 - 02:30 Der er 3 kommentarer

Lumatron dvr 104 dvd og en Total Control urc-2082

Mit porblem er at jeg skal have min universal fjernbetjening til at virke med min dvd afspiller. Men jeg ved ikke hvilken kode jeg skal bruge. Dvd afspilleren er en Lumatron dvr 104 og universal fjernbetjeningen er en Total Control urc-2082.

Jeg har kigget i manualen, og der skriver de at de to koder som jeg kan bruge er :0728 og 0747. Men ingen af dem virker. Er der nogen der kender et link til hvor jeg kan finde koder til at få min remote til at virke? eller evt kender koden.

MVH Ruben
Avatar billede nikolan Nybegynder
10. februar 2006 - 12:11 #1
Det er ikke så mange dage siden jeg havde samme problem:
http://www.eksperten.dk/spm/686174

Jeg søgte på fjernbetjeningen og fjernsynet og prøvede de forskellige koder, efter ca. 10 forsøg virkede den.

Her er et link til nogle koder du kan prøve(også selvom det er til fjernsyn). Du skal prøve dem der står for Lumatron. Der er ikke andet og gøre end at blive ved med at prøve koderne for lumatron. Fjernbetjeningen behøver ikke være den eksakte model, bare det er en Total Control
Avatar billede nikolan Nybegynder
10. februar 2006 - 12:11 #2
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
01. marts 2006 - 03:27 #3
Søgte på alle sider jeg kunne finde, også på den du linkede til. Men det endte med jeg gik ned og fik dem til at sende en original.