Avatar billede qwa Nybegynder
09. februar 2006 - 18:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forbindelses problemer!

Hey...

Jeg skal ind på c drevet på min egen computer på netværket gennem en anden, men jeg har ikke delt c drevet, men jeg skriver \\navn\c$ og så kommer den med gæste login password men jeg har ikke aktiveret gæste kontoen og det burde da heller ikke komme frem når jeg er logget ind med administrator på begge computere??

Nogen der kan hjælpe mig til at komme ind på c drevet??

/qwa
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2006 - 19:10 #1
Er Admin passwordet det samme på begge maskiner ? Har du renamet Administratior har de i så fald samme navne ?
Avatar billede qwa Nybegynder
09. februar 2006 - 19:44 #2
Jeg har ikke admin password på nogen af maskinerne... Jeg har ikke renamet administrator, jeg har prøvet at have samme bruger navn på begge computere, men det virker heller ikke... Kan det have noget at gøre med "simpel fildeling"??
Avatar billede leif Seniormester
09. februar 2006 - 19:49 #3
Smid et password på brugerne så får du ikke problemer !
Avatar billede qwa Nybegynder
09. februar 2006 - 19:52 #4
Jes, men problemet i det taget er at jeg mit tastatur og mus ikke virker i den hvor jeg skal ind på c drevet fordi mine usb porte er brændt af... Derfor skal jeg ind på c drevet og ligger nogen filer ind til et PCI kort jeg har købt...  Så det kniber lige med at få password på! ;)
Avatar billede qwa Nybegynder
17. marts 2006 - 19:30 #5
Fik endelig problemet løst på en hel tredje måde..
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2006 - 20:41 #6
Hvordan ?
Avatar billede qwa Nybegynder
04. april 2006 - 18:29 #7
Da jeg senere tilfældigvis kom til tænde den igen med mit usb kort der i, så havde den installeret det... Ved ikke om det var fordi at jeg havde haft disken over i en anden computer og lagt filerne fra cd'en ind på den måde.. Men virket det kom den til, men nu har jeg så problemer med min skærm... Total god computer der! :)