Avatar billede dark_dream Nybegynder
09. februar 2006 - 18:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd format

Hejsa.

Jeg har optaget en lydfil via min Nokia 6230i, og har overført den til min bærbar computer. På min computer har jeg Microsoft MediaPlayer, men da lydfilen er en "amr" fil, får jeg at vide, at Microsoft Mediaplayer ikke understøtter denne fil!

- hvad kan jeg gøre for at få Microsoft MediaPlayer til at åbne den fil ??

Dette er en haster, da det er en fil som Poilitiet skal have!

Så jeg håber en eller anden kan hjælpe mig
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2006 - 19:02 #1
Quicktime ell. Realplayer kan klare den:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=amr

Jeg er iøvrigt overbevist om at politiet har værktøjet til alle filer.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. februar 2006 - 19:03 #2
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2006 - 19:08 #3
<ole>

Gem filen i en lagkage ... så skal de nok finde den  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede dark_dream Nybegynder
09. februar 2006 - 19:10 #4
Jeg tager lige et kig, og vender tilbage asap

Ps. Politiet har åbenbart ikke programmer for at klare dette. .. for jeg er blevet bedt om at "konvetere" den til et andet format!
Avatar billede dark_dream Nybegynder
09. februar 2006 - 19:22 #5
Boxer>> Jeg accepter dit svar, da Quicktime kunne klare den

John>> jeg har nu prøvet at få fat i det program - er endnu ikke lykkedes, da siden er utrolig langsom!

Takker for svarene!
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2006 - 19:35 #6
Velbekomme :o)