Avatar billede notice Nybegynder
09. februar 2006 - 16:37 Der er 3 kommentarer

Freelancer til mini-ordresystem

Jeg vil gerne have hjælp til et internt mini-ordresystem. Har lavet et detaljeret oplæg, så hvis der er nogen der mener at det kunne være noget, så smid en mail og jeg returnere oplæget.

I grove træk er det en formular man sætter X'er i, alt efter hvor langt den er i produktionen og så bliver den indtaste data indsat i en overskuelig tabel.

Det er ikke noget der er en formue i, men der kan nok godt blive en lille mønt eller lidt tryksager.

Mail til: kontakt@notice-design.dk
Avatar billede ljm21 Praktikant
09. februar 2006 - 17:11 #1
Jeg vil gerne give et tilbud på et system lavet i PHP. Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på salg@program1.dk.

Mvh
Lars Mikkelsen
Avatar billede ffsoft Praktikant
09. februar 2006 - 17:13 #2
Jeg er interesseret. Skriv til tom(snabel a).ffsoft.dk
eller gå ind på www.ffsoft.dk
Avatar billede nalu Nybegynder
01. marts 2006 - 17:53 #3
Hejsa, jeg er interesseret - du kan kontakte mig på jesper_daugaard@hotmail.com og se min portefolio på www.asptech.dk