Avatar billede champ1 Nybegynder
09. februar 2006 - 13:47 Der er 3 kommentarer

Opbygning af site

Jeg ønsker en GRUNDIG opbygning af et site - og ikke blot et link.

Database-klasse:
Funktion til at oprette forbindelse
Funktion til at køre en query
Funktion til at tælle antal rækker
Funktion til at lukke forbindelsen
--
String-klasse:
Diverse funktioner til at behandle variabler
--
Fejl-klasse:
Funktioner til at styre de fejl der måtte opstå - og derefter sende dem til en logfil
--
Bruger-klasse:
Funktion til at tjekke om sessiondata eksisterer
Funktion til at logge en bruger ind
Funktion til at registrere en bruger
Funktion til at logge ud
--

Nu mangler jeg så at vide om jeg mangler nogle meget vigtige ting under disse klasser, samt at få opbygget min side med template - og dermed gøre siden så let retbar som overhovedet mulig.

Jeg ønsker selv at bygge på dette template, men har virkelig ingen idé om hvordan jeg skal starte med at bygge det op, og hvad det SKAL indeholde.

På forhånd tak!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
09. februar 2006 - 13:53 #1
skal du have lavet det? eller skal du have hjælp til at lave det?
Avatar billede champ1 Nybegynder
09. februar 2006 - 14:03 #2
Jeg skal have lavet byggestenen. For ved overhovedet ikke hvordan det skal køre.

Men de klasser jeg har nævnt har jeg lavet.
Avatar billede champ1 Nybegynder
23. februar 2006 - 22:24 #3
lukker